Gjest Uvitende Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 En venn av meg leverte inn langodds for 400 kroner som han lånte av meg. Jeg tippet for 200 selv. Selv følger jeg ikke med på fotball, men vi fikk inn fire kamper på de tre kupongene og de var garderte, dvs at man ikke må ha seks rette. Han var glad da han så at vi fikk inn de fire kampene på de tre kupongene, men det kostet 600 kroner å levere de inn. Og dagen etterpå sa han at det ble bare 450 kroner cirka på alle kupongene... Jeg hadde tippet den ene kupongen og fikk fire på den, men han sa på søndag at vi hadde vunnet. Men hvordan kunne vi vinne, når vi betalte 6hundre og fikk tilbake 450? Da tapte vi jo jmfr meg. Enda den ene kampen jeg fikk inn hadde 3,5 i mot seg. Jeg terger han ennå for at Nord-Irland slo Spania, men den begynner å bli for gammel nå. Ble jeg lurt av han, dvs at han tok alle pengene. Han sa jo at vi vant, men hvis det er sant at vi sløste 600 kroner på langsodds i fotball, og fikk 450 ca tilbake, da kaller jeg det for å tape...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå