Gjest ikke innlogget nå Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 En jente har for et par måneder siden avsluttet et forhold; hennes første forhold. Hun føler fremdeles en trang til å være sammen med (ikke som kjærester tror hun) gutten, og han vi fremdeles ha henne. De klarer ikke la være å kose og klemme på hverandre, men hun er forferdelig usikker på følelsene sine. Hun tror egentlig ikke hun vil være sammen med han, men de klarer ikke holde seg unna hverandre når de er sammen. Hun har lyst å kysse han, men når hun gjør det, er det ikke spesielt godt. Hun vet ikke om det er av gammel vane, avhengighet, at hun føler hun MÅ være nær han, ellers blir hun halvveis gal. Uansett. Etter bruddet fikk hun en voldsom trang til å ville ha oppmerksomhet fra nesten alle gutter; Bekreftelse. Hun blir betatt av nesten alle og enhver og går rundt med 4-5 gutter i bakhodet, inkludert hennes ex. Hun ville ikke blitt sammen med noen av de hun er betatt av og føler heller ingen trang til å bli kjent med dem, men de gnager i bakhodet hennes. MEN, det er èn gutt hun fatter spesiell interesse for. Exen og han er de hun vil ha mest oppmerksomhet fra. Men denne guttens tro gjør at de ikke kan bli sammen og det gjør også at han helst ikke skal snakke med det motsatte kjønn. Om ting hadde vært annerledes hadde hun gjerne blitt bedre kjent med han og hun ville også ha utviklet et forholf til han (om han ville, såklart:P), men slik er det ikke. Han virker heller ikke interessert, men han får jo ikke lov til å gjøre det heller. Alt surrer rundt som grøt oppi der hele tiden, med to gutter som står spesielt i fokus. Jeg er ung, men ikke SÅ ung. Dette blir veldig mye for meg, når jeg i tillegg jobber veldig mye og blir utslitt (tro meg jeg har prøvd å tenke mindre). Jeg tror at, om denne gutten hadde vært et alternativ så hadde det blitt lettere å tenke på kun han og ikke exen, men jeg VET det ikke gå med denne gutten. Jeg TROR jeg hadde valgt denne gutten om jeg fikk sjansen til det, men jeg vet ikke. Exen og jeg har det kjempe koselig sammen, men det er ikke så mye betatt/forelskelses følelser igjen for han. Jeg vet ting dabber av, vi hadde vært sammen i et par år, men jeg har vært konstant forelsket i mange år, og synes det er trist at det nesten ikke er så mye som en liten gnist der. Vi er åpne med hverandre, ler av hverandre, finner på ting, er glad i hverandre, men jeg vil ha mer følelser. Jeg vil heller ikke at han skal føle seg som et andrevalg, og jeg vil ikke at han skal være et andrevalg heller. Så hva lurer jeg egentlig på? Jo, hvem i h***** er det jeg vil ha? Vil jeg ha noen? Trenger jeg noen (jeg tror det). Egentlig vil jeg helst ta en pause fra alt som har med betatt/forelskelsesfølelser å gjøre, men det går ikke. Hva bør jeg gjøre? Vær så snill å ikke kom med kommentarer som: dette vokser du ifra, det blir bedre. Jeg trenger råd om hva jeg skal gjøre nå. På forhånd, takk.
Gjest ts Skrevet 13. september 2006 #2 Skrevet 13. september 2006 Hun og jeg er samme person forresten Unnskyld at alt ble rotete.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå