Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig mye forskjellig. Min favoritt er Frank Sinatra, jeg elsker storbandmusikk. Er ellers også glad i metal, jazz, blues, pop, rock, klassisk, osv. Andre favoritter jeg har på musikkfronten er blant annet Rammstein, Jamie Cullum, Sondre Lerche, Jewel, Marit Larsen, Postgirobygget, R.E.M., Tim Christensen, Coldplay, Travis, U2, George Michael, Elton John, Nat King Cole, Louis Prima, Bing Crosby, Robbie Williams, Marvin Gaye, Elvis og mange, mange flere. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Hører egentlig på absolutt alt mulig, nesten. Så lenge det er bra så er jeg med. Favviser er vel alikevel innenfor rock-sjangeren. Og faktisk C&W.

Men det går hovedsaklig i DumDum Boys, INXS, Ac/Dc, Simple Minds, Gary Allan, Tim McGraw, Martina McBride, Pet Shop Boys, Scooter, Beethoven, Dj MissBehavin', Kent, Dire Straits, Floggin Molly, Dropkick Muprhys, Roy Orbison, U2, Steve Earle (!!), Raga, Espen Lind, Yello, ZZ Top, Madonna, og sikkert mer.

*anpusten*

Skrevet

Punkrock, OI!, ska/reagge, 20'talls jazz, litt pop.

Men også musikaler og opera, klassisk musikk.

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Metal, alternativ rock og goth rock.

Skrevet

Hører på melankolsk singer-songwriter (særlig skandinavisk, gjerne med røtter i folkemusikken, som Allan Edwall), neo-folk, industrial og metal i ymse sjangre.

For tiden har jeg en personlig viking-metal-revival (gamle Einherjer!!).

I forrige uke hadde jeg en liten grunge-revival. Grungens epoke var så altfor kort! :) Man kan ha mye moro med musikk.....

Gjest Alf Kaida
Skrevet

Akkurat nå: M. Ward.

Fantastisk musikk i den sympatiske delen av Americanaland.

Skrevet

-Counting Crows

-Five for fighting

-Matchbox 20

-Within Temptation

-Il Divo :overrasket:

-Lifehouse

-Keane

-Tower of Power

-The Hippos

Men det forandrer seg hele tiden..

Skrevet

Mine favoritter:

Mew, Alanis Morisette, Foo Fighters, Madrugada, 3 Doors Down, Brendan Benson, Minor Majority, Green Day, Muse, Nirvana, No Doubt/Gwen Stefani, Oasis, Paperboys, Pink, Robbie Williams, Sahara Hotnights, Skunk Anansie, The Cranberries, U2, The Veronicas.

Skrevet

Hovedsaklig metall og klassisk. Dog jeg også er en liten sucker for musikaler, særlig operafantomet og jesus christ superstar.

Skrevet

Takk for svar! Prøver å finne musikk jeg kan laste ned er tom for sanger og grupper nå...har aaalt av musikk!

Så bare kom med forslag

:)

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Jeg er fullstendig schizo (eller altetende om du vil). Avhengig av dagsform, stemning og setting nyter jeg alt fra klassisk, via folkemusikkinspirerte greier (som f.eks. Enya, Vamp etc), filmmusikk (a la Ringenes Herre) til mer pop-ting som U2, Sting, A-HA osv og helt ut på ytterste fløy hvor jeg kan rådigge Dimmu Borgir, Satyricon og Enslaved. Midt i mellom (om det går an å si det) har jeg et voldsomt nært forhold til Pink Floyd og Roger Waters. Ellers veldig sansen for Faith No More, Saga, Madrugada, Dum Dum Boys, De Lillos og et par dusin andre.

Konklusjon: Musikk er en livsnødvendighet ;)

Skrevet

Jeg hører på veldig mye forskjellig, alt etter humør og anledning.

Her er det som det har gått mest i i det siste:

Alan Jackson

Brad Paisley

Kenny Chesney

Mark Knopfler og Emmylou Harris

Sugarland

Alabama

Lifehouse

Mazzy Star

Madonna

Anastasia

Black Eyed Peas

Novaspace

Nightcore

Groove Coverage

Gorillaz

The All American Rejects

Simple Plan

Andrew WK

American HiFi

Blink 182

Lordi

Nightwish

Progidy

Zeromancer

Dire Straits

ROlfFa

Xzibit

Skrevet
Takk for svar! Prøver å finne musikk jeg kan laste ned er tom for sanger og grupper nå...har aaalt av musikk!

Så bare kom med forslag

Da anbefaler jeg deg og ta en tur inn på NRK Urørt, der ligger det mange norske perler.

Skrevet

Jeg hører på blant annet:

Kurt Nilsen og co

Venke Knutson

Oslo Gospel Choir

++++++

Skrevet

Hører mest på melankolsk musikk. Har du testet ut Jack Johnson enda? Han er min favoritt om dagen.

Skrevet

Nå om dagen går det mest i Peter Murray og klassisk evnt litt Eskimo Joe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...