Gjest Tweek Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 Dere har vel sett den nye 3-trinns serien fra clinique.. Er det noen som har denne? KJøpte denne i miniformat til 90 kr. Men syntes det er så stress å bruke den, hehe Hva syntes dere om den?
Gjest Tanita Skrevet 13. september 2006 #2 Skrevet 13. september 2006 Holder meg laaaaangt unna Clinique!
Impala Skrevet 13. september 2006 #3 Skrevet 13. september 2006 Jeg bruker den, og syns ikke det er stress når man har brukt det en stund. For første gang er huden min noenlunde normal
Gjest Blanca Skrevet 13. september 2006 #4 Skrevet 13. september 2006 Denne serien fra Clinique altfor sterk for min hud iallefall. Ikke fornøyd i det hele tatt.
Gjest Tweek Skrevet 13. september 2006 #5 Skrevet 13. september 2006 Det er jo ikke lenge siden den kom. Jeg kjøpte jo sånn liten minipakken, og når jeg så hvordan den "normale" størrelsen var, den var jo enorm! Tanita: hvorfor skal du holde deg laaaaangt unna clinique? Jeg trodde det var et bra merke jeg
Sin Skrevet 13. september 2006 #6 Skrevet 13. september 2006 Det er jo ikke lenge siden den kom. Jeg kjøpte jo sånn liten minipakken, og når jeg så hvordan den "normale" størrelsen var, den var jo enorm! Tanita: hvorfor skal du holde deg laaaaangt unna clinique? Jeg trodde det var et bra merke jeg ← Det er lenge siden dem kom, er i hvert fall tre år siden jeg prøvde den. Altfor sterk for min hud også.
Gjest Tanita Skrevet 13. september 2006 #7 Skrevet 13. september 2006 (endret) Tanita: hvorfor skal du holde deg laaaaangt unna clinique? Jeg trodde det var et bra merke jeg ← Hvis du vil tørke ut huden din max og fjerne all naturlig fuktighet i huden, er Clinique det riktige merket å bruke! Endret 13. september 2006 av Tanita
Gjest Tweek Skrevet 13. september 2006 #8 Skrevet 13. september 2006 Det er denne http://www.clinique.no/ vi snakker om ? trodde den var ny jeg, hehe.. MEn den puryfing, greia, svidde. MEn følte den virket da.
Gjest Tanita Skrevet 13. september 2006 #9 Skrevet 13. september 2006 Det skal ikke svi, da er de kjempesterke. Sjekk om det er alkohol eller parfyme i den. (alkohol har ofte flere navn, men ender ofte med -ol).
honey21 Skrevet 13. september 2006 #10 Skrevet 13. september 2006 Jeg brukte den i for noen år siden pga kviser. Jeg kjøpte i den store størrelsen. Det som var bra var at innholdet varte veldig lenge og huden min ble kjempemyk og ren. En gang var jeg på campingtur og jeg fikk ikke vasket ansiktet skikkelig på tre dager. Da jeg kom hjem brukte jeg 3 serien og da kom det masse skitt og fett på bomullet (litt ekkelt, ja!) Uheldigvis hjalp det ikke på kvisene. Faktisk ble det verre trolig fordi ansiktet ble _for_ rent liksom.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 13. september 2006 #11 Skrevet 13. september 2006 Jeg prøvde det for fire, fem år siden. Brukte ikke halvparten av et minisett engang før det gikk rett i søpla.
Gjest LilSweetie Skrevet 13. september 2006 #12 Skrevet 13. september 2006 Jeg har brukt det, og synes det var helt greit. Var fornøyd med såpen, synes ansiktsvannet var helt greit, men likte ikke kremen i det hele tatt. Mye mer fornøyd med både Biotherm og Shiseido som jeg har brukt senere. (Men liker minipakninger )
Gjest Gjest1 Skrevet 13. september 2006 #13 Skrevet 13. september 2006 Jeg brukte det før og syntes det var kjempebra!
Gjest gjest1 Skrevet 13. september 2006 #14 Skrevet 13. september 2006 Dere har vel sett den nye 3-trinns serien fra clinique.. Er det noen som har denne? KJøpte denne i miniformat til 90 kr. Men syntes det er så stress å bruke den, hehe Hva syntes dere om den? ← Grusom. Huden ble jo svidd. Aldri mer. Har ikke ømfintlig hud i ansiktet heller.
Gjest Gjest1 Skrevet 13. september 2006 #15 Skrevet 13. september 2006 Som sagt gjorde den underverker for min hud - men det ble jo dyrt i lengden. Jeg prøvde Chanel også - så ut som om jeg hadde tryna huet i grusen, ble helt oppskrapet. Er sikkert ikke dumt å teste ut flere merker, det som funker for andre funker kanskje ikke for deg og omvendt
Gjest Tweek Skrevet 13. september 2006 #16 Skrevet 13. september 2006 Ok, til dere andre da. Hvilken rense greier bruker dere da? Jeg har tenkt meg å bli flinkere på sånn, hehe. Sjeldent jeg fjerner sminka før jeg legger meg engang
Gjest g Skrevet 13. september 2006 #17 Skrevet 13. september 2006 Jeg skjønte ikke helt hva som var nytt, om det faktisk var nytt... Jeg har prøvd tre-trinnssystemet fra merket. Jeg var ikke så veldig fornøyd med renseproduktet, det var altfor sterkt. Men jeg ELSKER clarifying lotion - MILD-versjonen. Ble kvitt svarte prikker, yey
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2006 #18 Skrevet 13. september 2006 Synes de produktene i minipakningen bare gjorde huden min verre. hadde litt småkviser, men de ble fort flere etter å ha brukt den såpa og toneren! Det svidde, huden ble rød og irritert....huff nei, jeg kasta alt sammen. men merkelig nok så er jeg kjempefornøyd med sminken til clarins...
Gjest Gjesta Skrevet 14. september 2006 #19 Skrevet 14. september 2006 Clinique har endel OK sminkeprodukter, men det tretrinnssystemet holder jeg meg milevis unna. Det er som å bruke white spirit på huden, og fjerner all egenbeskyttelse.
*Dolly* Skrevet 14. september 2006 #20 Skrevet 14. september 2006 Heihei, jeg kommer aldri til å prøve den 3-trinnssaken fra Clinique. Auch! Men derimot er jeg veldig fornøyd med en rensekrem og en fuktighetskrem fra Clinique til min tørre hud. Jeg foretrekker Clinique KLART fremfor Dermalogica. Comforting Cream Cleanser fra Clinique Superdefense Triple Action Moisturizer SPF 25 ( Dry/ Combination Skin ) fra Clinique Comforting Cream Cleanser synes jeg er heelt fantastisk. Den gir ikke huden tørre flekker! Wow. Jeg sverger til den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå