Gå til innhold

hva om man blir sjuk?

Anbefalte innlegg

Gjest snartbrud
Skrevet

hva gjør man om brud eller brudgom ligger med omgangssyke eller noe annet ganske akutte sykdommer på bryllupsdagen? det må være det absolutte mareritt....

jeg tenker for eksempel på alt det koster å arrangere bryllup. kanskje man bør ta opp bryllupsforsikring? og så tragisk for alle gjester som kommer langveisfra.........

noen som har erfaring med dette, eller har tenkt på det samme? en vet jo aldri. jeg har selv opplevd å bli matforgiftet hjemme kvelden før en dag jeg skulle noe veldig viktig - det var ikke gøy, men jeg kom meg heldigvis avgårde, og det gikk bra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sannsynligvis venter kroppen med å bli syk til dagen etter bryllupet - min mann fikk ihvertfall omgangssyke dagen etter bryllupet .

Du er sannsynligvis så spent den dagen, at kroppen har mer enn nok å jobbe med!

:enig_animasjon:

Skrevet

Gud, du må ikke si sånt!! Nå fikk jeg litt halvpanikk... :-?

Skrevet

Uff, man kan da ikke gå rundt å bekymre seg for slikt. :-?

Om så skulle skje så får vi ta det da. "En skal ikke ta sorgene på forskudd for da må en ta de to ganger", heter det jo. :wink:

Skrevet

Min mann var sengeliggende flere dager før bryllupet, men kom seg noenlunde på bena kvelden før... tror dere noen fikk sjaue og jobbe ekstra eller... jeg valgte å anse det hele som et vilt anfall av bryllupsnerver og sa at om han ikke kunne stå på bena selv, var det nok av gjester som kunne bære ham til kirken. For til kirke skulle han!

Det var simpelthen ikke noe alternativ.

Valgmuligheter kan lage mye trøbbel, derfor var det ikke noe valg.

Men det var tøft da det sto på. Han hadde tatt ferie den uken for å gjøre endel ting tilbryllupet, handle vin, kjøre hit og dit med ditt og datt, fikse og ordne - jeg hadde nok å gjøre, solgte leilighet og hadde begynt på et nytt semester etc. Og så plutselig måtte jeg ta alt alene...

Jeg var rasende - på situasjonen. Og som sagt, hadde noen måtte bære ham til kirken, javel, så måtte de det da.

Men det gikk bra :ler:

Skrevet

jeg ble kjempesjuk før bryllupet vårt. Feber, vond hals og skikkelig slapp. JEg presset meg til å få gjort det jeg kunne mens jeg fyllte kroppen med alle mulige remedier for å bli frisk. Fredags kveld ga feberen seg og da jeg våknet på lørdag kjente jeg ikke noe feber.

Men jeg hadde så mye adrenalin i kroppen at den nok hjalp meg gjennom dagen. Må bare legge til at vi fikk en fantastisk dag og jeg merket ikke så mye til min syke kropp den dagen. Selvsagt tok det meg en uke å komme meg etterpå pga på kjenningen med det hele. Jeg var rett og slett helt utslitt etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...