Gå til innhold

hjelp, hjelp, hjelp

Anbefalte innlegg

Gjest håpløstforelsket
Skrevet

Jeg er 20 år og har blitt håpløst forelsket i en mann. Det i seg selv er ikke noe problem. Problemet er at han er 40 år. Jeg har alltid likt menn som er eldre enn meg, men dobbelt så gammel blir kanskje litt å ta i. Men han er bare det mest fantastiske menneske jeg noensinne har truffet, og vi har velidig mye til felles. Det sies at kjærlighet har ingen alder... Hver gang jeg ser han blir jeg helt bortevekktullerusk. Jeg prøver så godt jeg kan å la være å tenke på han, å tenke at det er helt urealistisk at det skulle fungere. Kan noen hjelpe meg med å enten bekrefte mistanken min om at det er helt søkt, eller trøste meg???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man lever bare en gang, la følelsene bestemme. Du må huske på at det er ikke lenge han er dobbelt så gammel som deg... NYT LIVET

Skrevet

Jeg mistenker deg for å være bestevenninna mi :overrasket:

Det er ganske stor aldersforskjell synes jeg.. Men det betyr ikke at du kan ha en herlig tid med denne mannen. men et forhold tror jeg nok bare blir kluss.. Vil du ikke ha en som er jevngammel, og har samme interesser? Du er 20 år... Hva sier vennene dine?

Syns at hvis denne mannen betyr så mye for deg, så ikke la deg stoppe.. Det er akkurat mennesker som meg, som du må drite i..

men jeg vet også hva kjærlighet kan gjøre med en.. Slå deg overende, og bli blendet av gode følelser og trygghet. Syns at du skal tenke gjennom saken. Kansjkje det bare er en liten flørt? huff, jeg vet ikke.. Har det skjedd noe mellom dere?

men , uansett så synes jeg at du trenger :klem: , alle gjør det :)

Skrevet

Uff finn deg en kar på din egen alder.Denne mannen er sikkert gift og har unger, og vil sikkert ikke ha flere heller. Gå ut å nyt at du er ung, hva skal du nå med en halv gammel gris.

Gjest elskerinne
Skrevet

Om han ikke er gift synes jeg du skal føle deg frem..

er han gift ligg unna... jeg kan av erfaring si at det gjør for vondt! Ikke ønsk deg selv den veien...

Gjest håpløstforelsket
Skrevet

Han er ikke gift, og har ingen barn. Han er bare fantastisk herlig. Ingen ting har skjedd foreløpig, men jeg merker at det er noe der. Uff. Jeg vil jo gjerne finne meg en på min egen alder, men samtidig så har jeg alltid gått rundt å gledet meg til jeg blir eldre, helt fra jeg var 5 år. Jeg eldes fortere inni enn utapå, tror jeg. Men uansett, han er bare perfekt.

Skrevet
Jeg mistenker deg for å være bestevenninna mi :overrasket:

Det er ganske stor aldersforskjell synes jeg.. Men det betyr ikke at du kan ha en herlig tid med denne mannen. men et forhold tror jeg nok bare blir kluss.. Vil du ikke ha en som er jevngammel, og har samme interesser? Du er 20 år... Hva sier vennene dine?

Syns at hvis denne mannen betyr så mye for deg, så ikke la deg stoppe.. Det er akkurat mennesker som meg, som du må drite i.. 

men jeg vet også hva kjærlighet kan gjøre med en.. Slå deg overende, og bli blendet av gode følelser og trygghet. Syns at du skal tenke gjennom saken. Kansjkje det bare er en liten flørt? huff, jeg vet ikke.. Har det skjedd noe mellom dere?

men , uansett så synes jeg at du trenger  :klem: , alle gjør det :)

Jeg er nok ikke bestevenninna di. Har ikke sagt det til noen ennå, i frykt for folks reaksjon. Dessuten jobber han på skolen jeg går på, ikke som lærer riktig nok. Jeg føler meg klin gæ'rn som sier dette, men det eneste jeg vil er å være sammen med han resten av livet. Men jeg tør jo f... ikke å gjøre noe.

Skrevet

Ikke la deg bremse av aldersforskjellen, men vær forberedt på at han har levd sitt ungdomsliv og sikkert ikke vil bli med deg på disco f.eks.

Men er han ok så går du alene på disco/rockekonserter osv. sammen med dine venner.

Husk også at det ikke er sikkert at dine venner kommuniserer godt med han og at han kanskje syns de er for barnslige, og at hans venner kan mene det samme om deg...

Men du må ikke la deg stoppe av hva andre mener.

Det eneste som kan skje om du tar sjansen og blir sammen med han, er at dere finner ut at det kun var en forelskelse og at dere ikke kommuniserer like godt som dere gjør i dag. Da blir det slutt, men du er ennå ung og vil møte flere menn som du vil føle deg tiltrukket av.

Skrevet
Ikke la deg bremse av aldersforskjellen, men vær forberedt på at han har levd sitt ungdomsliv og sikkert ikke vil bli med deg på disco f.eks.

Men er han ok så går du alene på disco/rockekonserter osv. sammen med dine venner.

Husk også at det ikke er sikkert at dine venner kommuniserer godt med han og at han kanskje syns de er for barnslige, og at hans venner kan mene det samme om deg...

Men du må ikke la deg stoppe av hva andre mener.

Det eneste som kan skje om du tar sjansen og blir sammen med han, er at dere finner ut at det kun var en forelskelse og at dere ikke kommuniserer like godt som dere gjør i dag. Da blir det slutt, men du er ennå ung og vil møte flere menn som du vil føle deg tiltrukket av.

Takk for støtte! Nå gjelder det bare å få han til å vite hva jeg føler. Wuæea. Skummelt. Men hva har jeg å tape? Det er bedre å bekjenne sin kjærlighet og miste sin verdighet, enn å miste sin kjærlighet på grunn av verdigheten...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...