Gjest gjest1 Skrevet 13. september 2006 #1 Del Skrevet 13. september 2006 Heisannhopp! I dag begynte jeg da med denne luxusjobben! Alt det drittpjattet om telefonsalg var overdrevet synes jeg! Kjempehyggelige kollegaer jeg fant tonen med med en gang, og morsomme folk å ringe til (enten kjempesløve eller kjempesint :D) Men jeg sliter litt da, har bare tatt 3 telefoner foreløpig (hørte for det meste på hun som hjalp meg, og tok notater osv først) men jeg snubler jo sånn! "Ja, hei det er *produktet jeg selger* og jeg selger *navnet mitt*" Grøssoggru, jeg ble så satt ut at hun sidedama måtte ta over og hjelpe meg! Også skjelver jeg så med stemmen og når jeg snakket, men er dette noe som går over? Jeg pleier ikke være sånn sjenert skjelveguri, men manuset gjør at jeg stokker alt, og blir pissredd og stivner til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2006 #2 Del Skrevet 13. september 2006 Har dere manus? Da forstår jeg hvorfor enkelte telefonselgere høres ut som maskiner Ellers gjør øvelse mester, så det er bare å hoppe i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 13. september 2006 #3 Del Skrevet 13. september 2006 Lykke til Det trenger du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 13. september 2006 #4 Del Skrevet 13. september 2006 Lykke til, det blir lettere etter hvert. Ikke ring meg, forresten, jeg er reservert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2006 #5 Del Skrevet 13. september 2006 Hmmm... Det går nok kjempefint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 13. september 2006 #6 Del Skrevet 13. september 2006 Haha, jeg har vært det Jeg var en av de som holdt ut lengere en normalen, 3 mnd, hehe. De som jobber der er veldig koselige, og det er som vanlig jobb, men jeg brukte aldri navnet mitt! Vi fikk manus, men mye bedre hvis du forandre l itt til ditt eget, da går det lettere. Det ble utrolig kjedelig etterhvert, men da gjorde jeg masse tull bare. Jeg hette guttenavn (er jente), og prøvde å snakke dritsent, og se hvor lenge de holdt ut, og veldig fort. Gjorde masse drit, men nå var jeg 16 da, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2006 #7 Del Skrevet 13. september 2006 Ja så gøy. Først var det Towelie som skrev hovedinnlegget, nå har hun endret til gjest1 og endret profil og logo. Javel, javel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2006 #8 Del Skrevet 13. september 2006 Ja så gøy. Først var det Towelie som skrev hovedinnlegget, nå har hun endret til gjest1 og endret profil og logo. Javel, javel... ← Har jeg det? Skal forbli gjest, jeg, tweek er ei venninne av meg. Jeg vil bare ikke være registrert bruker mer, og det bør av alle folk du forstå, som er gjest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2006 #9 Del Skrevet 13. september 2006 Haha, jeg har vært det Jeg var en av de som holdt ut lengere en normalen, 3 mnd, hehe. De som jobber der er veldig koselige, og det er som vanlig jobb, men jeg brukte aldri navnet mitt! Vi fikk manus, men mye bedre hvis du forandre l itt til ditt eget, da går det lettere. Det ble utrolig kjedelig etterhvert, men da gjorde jeg masse tull bare. Jeg hette guttenavn (er jente), og prøvde å snakke dritsent, og se hvor lenge de holdt ut, og veldig fort. Gjorde masse drit, men nå var jeg 16 da, hehe. ← Har tatt notater og prøvd å fikse på i hele dag, men det ble surr uansett Men hvorfor brukte du ikke navnet ditt? Jeg bruker mitt fordi de sa jeg skulle Fikk solgt strøm til en treig trønder, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 13. september 2006 #10 Del Skrevet 13. september 2006 Jeg bruker ikke navnet mitt, fordi jeg var ikke stolt av å være telefon selger, dessuten vet man aldri. Har snakka med noe skikkelig forbanna folk, som truer med å oppsøke meg hjemme, og at de skal anmelde meg personlig til politiet.. Jeg tar det egentlig ikke så seriøst, selv om det var litt ubehagelig. Men uansett Snakka forresten med en pensjonist i en time engang. Han var kjempe koselig. Han kjøpte ikke noe, men vi snakket om alt mulig, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå