Gå til innhold

Hva slags kondomer???

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Heisan,

jeg har svært liten erfaring med kondomer. En av gangene har jeg brukt Magic, og 2 av de 8 (eller 10) i pakka sprakk!

Hvilke kan jeg stole bedre på???

Hvem tåler litt røffere behandling? :lol:

Hvilke gir best følsomhet både for ham og henne?

Takker for alle som har erfaring og svarer.

God kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi brukte kondomer over flere år (men ikke nå lenger :wink: )...og brukte vel for det meste Profil...

Har aldri opplevd at de har sprukket under akten...men kanskje vi ikke er så røffe vi da... :wink::ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cho-san skal jo gi bedre følsomhet for mannen, og det blir jo litt mer følsomt for kvinnen også..

Og Nøkken da.. som skal være knudrete.. vet ikke hvordan den funker, har ikke prøvd den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okeido er jo tykke og tåler litt mer, men jeg tror ikke de er så bra om man vil ha bra følelse.

Har brukt Nøkken og Profil, begge funker fint. Kan ikke akkurat si at knudrene på Nøkken gjorde så mye da men.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye følelse OG solid...?

Tror ikke det går nei :-? . Fordi: Jo tynnere den er jo mer føler du, og hvis den er tykk så er den mer solid.

Sikker på at du følger bruksanvisningen og holdbarhetsdatoen?

Klemmer du ut luften på toppen før du ruller den på og bruker rikelig med glidekrem? Og en størrelse som passer til deg?

Okeido er litt større og tykkere, mens Mamba (finnes de fremdeles?)er litt smalere. På kondomeriet har de masse størrelser og varianter å boltre seg i, og alle finner noe som passer :briller: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg har alltid brukt Profil fra RFSU og aldri opplevd at de har sprukket. De er også enkle og få på og har en slik smart tupp hvor sæden samler seg så kondomet er enkelt å få av uten at det blir søl.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg synes cho san er best, fordi de er tynne. men jeg har vært med på at kondomer har sprukket, dette var rett og slett fordi brukeren var for godt utstyrt til standardkondomen. da gikk vi på kondomeriet og kjøpte noen som hadde litt større omkrets, og de var både tynne og funket veldig bra.

tror det er viktig at du prøver deg fram for å finne ut hva som funker best for DEG....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...