Mookie Skrevet 14. september 2006 #21 Skrevet 14. september 2006 "Jeg synes nå mer synd på de som oppsøker dyrebordell enn de som "jobber" der" !!! Hvorfor i all verden gjør du det? Dette er loony mennesker som lever ut fantasiene sine uten hensyn til andre !!! Synes virkelig ikke synd på dem, like lite synd på dem, som på andre som påfører sndre sine lyster med tvang. Her er det snakk om å misbruke andre individer som ikke har anledning til å samtykke eller motsette seg overgrepene. At folk kan være villige til å behandle egne dyr på denne måten, gjør meg utrolig forbannet Jeg skjønner ikke hva det er som gjør mennesker så ONDE Det er en ting at enkelte har perverse lyster, men man trenger da ikke leve dem ut!!! Det går ann å ta seg sammen, som på alle andre områder i livet
Gjest *Snart medlem* Skrevet 14. september 2006 #22 Skrevet 14. september 2006 I Aftenposten har de sitert et dansk avis sin samtale med mannen som driver dette "bordellet": "I korrespondanse med avisen skriver dyreeierne at det er snakk om dyr med mange års erfaring, og at dyrene selv har lyst på sex." Snakk om motbydelig form for bortforklaring!
punktom Skrevet 14. september 2006 #24 Skrevet 14. september 2006 (endret) "Jeg synes nå mer synd på de som oppsøker dyrebordell enn de som "jobber" der" !!! Hvorfor i all verden gjør du det? Dette er loony mennesker som lever ut fantasiene sine uten hensyn til andre !!! Synes virkelig ikke synd på dem, like lite synd på dem, som på andre som påfører sndre sine lyster med tvang. ← Jeg er usikker på om kjøttkakene mine i går endte opp på min tallerken frivillig. Dyr har faktisk ikke samme sexliv som vi mennesker har. Er det noen som har våkenetter over alle disse kuene som ikke selv får lov til å bestemme om de skal ha sex med den eneste oksen på gården? Tror folk kuer sliter med depresjoner fordi de ikke selv får bestemme når de skal ha sex med denne oksen? Hva med katten som blir kastrert? Var det noen som spurte den om det var greit først? Nei, jeg synes mer synd på de som har en seksuell dragning mot dyr. De skader nok seg selv mer enn de skader dyrene (under forutsetningen av at de ikke skader dyrene under akten: gjør de det, så bryter de med dyrevernsloven). Endret 14. september 2006 av punktom
Ugga Bugga Skrevet 14. september 2006 #25 Skrevet 14. september 2006 Jeg synes nå mer synd på de som oppsøker dyrebordell enn de som "jobber" der. ← Tror du de tjener godt? Er de fagorganiserte? Får de sin lønn i hundekjeks?
Ugga Bugga Skrevet 14. september 2006 #26 Skrevet 14. september 2006 Pokker, jeg skulle byttet avatar, i tilfelle noen blir kåte på den jeg har.
punktom Skrevet 14. september 2006 #27 Skrevet 14. september 2006 Tror du de tjener godt? Er de fagorganiserte? Får de sin lønn i hundekjeks? ← Jeg antar de får samme lønn som andre som jobber i fjøs.
Gjest Taxi ii. Skrevet 14. september 2006 #28 Skrevet 14. september 2006 Det som forundrer meg er at det tydelig affekterer mer med overgrep mot dyr enn alle de fler tusen overgrepene som skjer mot mennesker. Og nei, jeg synes ikke dyrebordell er så utrolig kult, misforstå meg rett. ← Kjære vene for et utsagn. Dersom det hadde vært snakk om et bordell med overgrep mot mennesker, tror du ikke vi hadde reagert like kraftig da eller...?
Gjest *Snart medlem* Skrevet 14. september 2006 #29 Skrevet 14. september 2006 VG har oppdatert saken sin med intervju med en dame: "En kvinne forteller på e-post til VG Nett at hun har drevet med dyresex i 20 år. - Jeg har et godt godt forhold til dyr. Særlig til hunden min selvsagt, men også til andre dyr. For meg er det tilfredstillelsen, men også det litt forbudte som gjør at jeg tenner så voldsomt på dyr, sier kvinnen til VG Nett." Hun kan ikke være skrudd sammen riktig.
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2006 #30 Skrevet 14. september 2006 Det er ikke det at jeg ikke bryr meg om overgrep mot mennesker, for det gjør jeg. Virkelig og intenst. Men jeg må da få uttalte meg om hvor forkastelig bakgrunnen for denne saken er uten å bli beskyldt for å gi faen i misbrukte mennesker? Jeg brenner og verker for alle som ikke har en stemme å si fra med, om det så gjelder barn, kvinner, menn eller dyr. Dette dreier seg om makt. De gjør det fordi de kan. Ellers ville de ikke gjort det. Det samme med pedofile. Overgripere. Maktmisbruk. J*vla avvikere, hele gjengen!!! Det må gjerne være tabu, for det er fanden meg ikke normalt, hvertfall!! Jeg håper samtlige av disse zoo-faens-file som har egne dyr blir oppdaget og hengt ut i nærmiljøet sitt og at dyrene blir tatt fra dem og omplassert til mennesker som kan ta seg av dem på en skikkelig måte!!
Gjest Ylva Virvla Skrevet 14. september 2006 #31 Skrevet 14. september 2006 (endret) Slettet. Endret 14. september 2006 av Ylva Virvla
Gjest gjest1 Skrevet 14. september 2006 #32 Skrevet 14. september 2006 Det er ikke det at jeg ikke bryr meg om overgrep mot mennesker, for det gjør jeg. Virkelig og intenst. Men jeg må da få uttalte meg om hvor forkastelig bakgrunnen for denne saken er uten å bli beskyldt for å gi faen i misbrukte mennesker? Jeg brenner og verker for alle som ikke har en stemme å si fra med, om det så gjelder barn, kvinner, menn eller dyr. Dette dreier seg om makt. De gjør det fordi de kan. Ellers ville de ikke gjort det. Det samme med pedofile. Overgripere. Maktmisbruk. J*vla avvikere, hele gjengen!!! Det må gjerne være tabu, for det er fanden meg ikke normalt, hvertfall!! Jeg håper samtlige av disse zoo-faens-file som har egne dyr blir oppdaget og hengt ut i nærmiljøet sitt og at dyrene blir tatt fra dem og omplassert til mennesker som kan ta seg av dem på en skikkelig måte!! ← DENNE skriver jeg under på! Kunne ikke fått sagt det bedre selv!
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2006 #33 Skrevet 14. september 2006 Det som forundrer meg er at mange som driver med dette ser ut til å tenke at det er ok "så lenge det ikke går utover dyrene" og at "mange dyr liker at de har sex med dem". Hvordan i all verden kan de vite om det går utover dyrene eller ikke? En hund kan ikke si fra om hva den liker eller ikke liker.
Gjest Gjest_Siri_* Skrevet 14. september 2006 #34 Skrevet 14. september 2006 Jeg har lest i aviser og på nettet at kvinner har til tidenes morgen hatt sex med sine hunder (aner ikke hvordan de gjør det...sitter de på den da? ) , og menn har til alle tider hatt sex med sauer, geiter, hunder der bak, hester, esler og okser. Ekkelt å tenke på... Dyrene skades ikke fysisk av dette, men metnalt og psykisk sett kan både menneske og dyr bli skadelidende. Selv tar jeg naturligvis full avstand fra dette, og det vekker virkelig avsky!
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2006 #35 Skrevet 14. september 2006 Dyrene skades ikke fysisk av dette, men metnalt og psykisk sett kan både menneske og dyr bli skadelidende. Selv tar jeg naturligvis full avstand fra dette, og det vekker virkelig avsky! ← Nå vet jeg ikke størrelsen på kjønnsorganene til en tispe, men de er uansett ikke beregnet til å ta i mot en erigert mannspenis.
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2006 #36 Skrevet 14. september 2006 Det absolutt idiotiske med dette er at media kaller det for sex (fordi ordet selger) - all nytelse er vel ikke sex ? Her må noen ha veldig store problemer og trenge alvorlig hjelp. Verden blir bare sykere og sykere.
Gjest gjest1 Skrevet 14. september 2006 #37 Skrevet 14. september 2006 Forelsker de zoofile seg i dyr og, da?
Gjest skrue ii Skrevet 15. september 2006 #38 Skrevet 15. september 2006 Som alt annet når det gjelder menneskelige drifter. Dette har forgått siden tidens morgen, så noe nytt er det ikke. Det eneste nye nå er at avisene slår det stort opp som en nyhet. Tror alle bør forstå at det for oss "vanlige" er det bortimot umulig å sette seg inn i lyster og drifter hos de vi definere som avvikere. For noen ti-år siden var homofile plassert i samme bås. Fremdeles er det noen som tror at de kan medisineres til den rette sti.
Spoven Skrevet 15. september 2006 #39 Skrevet 15. september 2006 Det jeg ikke skjønner med slike folk er hvorfor de er nødt til å ha sex med dyr. De kaller seg zoofile, og dermed blir det på en måte greit å misbruke dyr? Og det gjelder ikke bare dem, men andre overgripere også. Jeg tenker slik at jeg kan godt tenne på en annen mann, men jeg gjør ikke noe med det, fordi jeg har evne til å tenke at det er ikke rett. Når jeg kan kontrollere mine lyster, hvorfor kan ikke andre det?
aline Skrevet 15. september 2006 #40 Skrevet 15. september 2006 Jeg er litt enig med MoskvaMorten... Dette er selvsagt ikke bra, og det er lov og bra og mene og skrive og jobbe mot. Og jeg tror heller ingen som engasjerer seg i dette mener det er helt greit med bordeller med 10 år gamle barn i Thailand. Men. Jeg synes det er rart med de som det virker som engasjerer seg mer i dyrs rettigheter enn i menneskerettigheter. Jeg gjør det. ← men da er det jo inderlig godt at NOEN faktisk synes dyr er like viktige å kjempe for også, siden det faktisk er utallige flere lover, regler og grupper som jobber for menneskers rettigheter. jeg forkjemper gjerne dyrs rettigheter jeg, det har ingenting med at jeg ikke synes det er viktig at det blir kjempet for menneskers rettigheter, men det har med å gjøre at det MÅ være noen som tar dyrenes kamp også, siden de faktisk ikke kan ta den selv. og i motsetning til endel andre, så synes jeg faktisk at dyr er like viktige som mennesker, jeg er totalt uenig i at mennesker er det viktiste dyret på jordet. ergo synes jeg det er helt naturlig å OGSÅ reagere sterkt når det gjelder urettferdigheter mot dyr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå