Gå til innhold

Nordmenn på sexferie til dyrebordeller

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:kjempesinna::kjempesinna::kjempesinna: Fy for flate, det er i sånne tilfeller man blir flau av å være norsk. :frustrert:

Men kanskje bør danskene være ennå flauere som tilbyr svineriet :overrasket:

Gjest Alf Kaida
Skrevet

:overrasket: Herregud.

En lite imponerende del av den norske "kulturen" som noen her inne er så opptatt av å bevare.

Skrevet
:hakeslepp::sinna: Helt utrolig. Hadde ikke ant at slikt eksisterte, åpent iallefall... Det burde absolutt ikke vært lov, etter min mening.
Skrevet

What the f...

Vi lever åpenbart i en verden full av syke syke syke mennesker.

Forpulte svin. :kvalm:

Skrevet

Dette er jo ikke noe nytt, nordmenn gjør slikt hele tiden året rundt til alle tider...

Da er det faktisk ennå verre med dyresex-ferier: har hørt om nordmenn som reiser til varmere strøk for å ha sex med dyr, prostituerte og med personer av samme kjønn (hvit tykk mann kjøper sex av yngre lokal gutt, osv.)

På vår siste Kretatur var vi faktisk vitne til at en eldre tysker hadde seg med en hund, bak et tre ved stranden. :kvalm:

Skrevet

Eh, nå er ikke akkurat dyresex en ny ting for menneskeheten, og det er lite som kan gjøres for de som faktisk er zoofile, de tenner på dyr, sånn er det bare. Men dette betyr ikke at man skal utnytte andre levende skapninger.

Dermed finnes det langt værre ting for dyr og bli utsatt for, hunder blir flådd levende, slått i hjel levende, ta foreksempel pelsindustrien.

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet
Dermed finnes det langt værre ting for dyr og bli utsatt for, hunder blir flådd levende, slått i hjel levende, ta foreksempel pelsindustrien.

Så lenge det ikke er gitt at hunden enten blir voldtatt eller flådd levende, så er det et helt usaklig argument.

Det er jaggu verre ting mennesker kan bli utsatt for også, enn voldtekt, men det er ikke greit for det.

Putt dem i fengsel og gi dem behandling.

Skrevet
Eh, nå er ikke akkurat dyresex en ny ting for menneskeheten, og det er lite som kan gjøres for de som faktisk er zoofile, de tenner på dyr, sånn er det bare. Men dette betyr ikke at man skal utnytte andre levende skapninger.

:forvirret: Er ikke så sikker på at det er så mye bedre å bli misbrukt jeg... Merkelig diskusjon dette egentlig... :overrasket: Kan ikke se NOEN grunn til å forsvare eller sammenlikne her... :overrasket:

Dette skal ikke skje!!! :frustrert:

Ps. Og de som er så uheldige at de tenner på dyr, ja de må søke hjelp! :riste:

Skrevet

Det som forundrer meg er at det tydelig affekterer mer med overgrep mot dyr enn alle de fler tusen overgrepene som skjer mot mennesker.

Og nei, jeg synes ikke dyrebordell er så utrolig kult, misforstå meg rett.

Skrevet

Jeg synes nå mer synd på de som oppsøker dyrebordell enn de som "jobber" der.

Skrevet
Det som forundrer meg er at det tydelig affekterer mer med overgrep mot dyr enn alle de fler tusen overgrepene som skjer mot mennesker.

Og nei, jeg synes ikke dyrebordell er så utrolig kult, misforstå meg rett.

Det som forundrer meg er at man ikke kan la være å blande annet inn...:klø:

Kan ikke se at NOEN har antydet at det affekterer mer med overgrep mot dyr enn alle de fler tusen overgrepene som skjer mot mennesker...??? Kan man ikke diskutere/gremme seg over denne nyheten uten å måtte dra inn misbruk av mennesker...?? :klø:

Gjest LilSweetie
Skrevet

Jeg er litt enig med MoskvaMorten... Dette er selvsagt ikke bra, og det er lov og bra og mene og skrive og jobbe mot. Og jeg tror heller ingen som engasjerer seg i dette mener det er helt greit med bordeller med 10 år gamle barn i Thailand.

Men. Jeg synes det er rart med de som det virker som engasjerer seg mer i dyrs rettigheter enn i menneskerettigheter. Jeg gjør det.

Skrevet

:kvalm:

Æsj og urk og :frustrert:

Her sier det ERROR for meg. Forstår verken lysten, måten eller moralen. Og jeg er ikke så veldig interessert i å forstå det heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...