Gjest Taxi Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 Noen som har prøvd denne nye mascaraen fra L'oreal?
Gjest *Enigma* ii Skrevet 14. september 2006 #3 Skrevet 14. september 2006 Jeg har planer om å prøve den, kommer med tilbakemelding når den er prøvd.
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2006 #4 Skrevet 14. september 2006 jeg har. syntes den var litt kladdete, for våt, litt spiderlash. kjøpte også nivea sin lignende, husker ikke hva den heter - men helt ny - myyyyyye bedre!!
lillesky Skrevet 14. september 2006 #5 Skrevet 14. september 2006 Jeg har de siste årene (pga. jobben) prøvd alle de nyeste "billig" mascaraene, men jeg synes ingen av dem holder det de lover. Alle er like: du får litt farge på vippene.
*Enigma* Skrevet 14. september 2006 #6 Skrevet 14. september 2006 Jeg ombestemte meg etter å ha forhørt meg med noen bekjente som sa noe av det samme som gjest sa. At den lett ble kladdete, og at den skle litt for lett utover. Bestemte meg heller for å kjøpe en vannfast fra Gosh, var innom den nye Vita på Majorstuen i dag og ble litt fristet av gosh sin sminke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå