Gjest KristinK Skrevet 22. mars 2002 #1 Del Skrevet 22. mars 2002 I går var jeg i brudebutikken og prøvde kjolen min igjen. Det var så moro og jeg er så fornøyd med valget av kjolen! Jeg fikk tatt noen bilder og selvom de var alt annet enn fine, så vet jeg at jeg har valgt riktig kjole uansett. I går fant jeg dessuten billige brudesko hos skoringen! I tillegg har jeg fått masse positive tilbakemeldinger fra dere på KG på innbydelsene vi har laget. For en herlig dag! Jeg gleder meg mer og mer til bryllupet vårt! KristinK - Vi gifter oss 10.august 20021212[ Dette Innlegg er endret av: KristinK den 2002-03-22 09:47 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppis Skrevet 22. mars 2002 #2 Del Skrevet 22. mars 2002 Så koselig å høre at du er fornøyd! Hvor mye måtte du gi for skoene? Enig- det er en herlig dag! Snart ferie, og fint vær, og snart bryllup! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KristinK Skrevet 22. mars 2002 #3 Del Skrevet 22. mars 2002 Jeg betalte 400 kr for skoene og de er kjempeflotte! Jeg hadde fryktet at jakten på sko skulle bli håpløs, så jeg ble så fornøyd da jeg fant sko etter bare noen forsøk!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppis Skrevet 22. mars 2002 #4 Del Skrevet 22. mars 2002 400,- Det høres lovende ut!! Tror jeg skal ut på sko-jakt etter påske! Veldig greit at man kan kjøpe brudesko i vanlige skobutikker altså. Greit å kutte ned litt der man kan... skoene synes jo neste ikke likevel. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KristinK Skrevet 22. mars 2002 #5 Del Skrevet 22. mars 2002 Ja, da anbefaler jeg Skoringen! Var innom der kjapt og fant 3 ulike typer brudesko som alle var skikke fine. De kostet også fra 300-400 kr. Kjempebillig og minst like fine som de i brudebutikken. Skoene mine kan du forresten se her: http://www.geocities.com/kristinkol/bryllu...ebilder.htm12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppis Skrevet 22. mars 2002 #6 Del Skrevet 22. mars 2002 Ja, de var fine! Noe sånt har jeg også tenkt meg! Takk for gode råd:-) 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå