Hu i Svingen Skrevet 17. september 2006 #21 Del Skrevet 17. september 2006 Dessuten må du aldri bruke bodylotion på lårene om du skal stayups på, det hindrer at gummikanten fester seg.← Merkelig at alle sier at man må unngå bodylotion når man bruker stayups. Jeg bruker bodylotion under gummikanten nettopp fordi de da sitter bedre fast. :klø: Fordi det blir et lite prosjekt å gå på do med slike..← Trusene skal utenpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2006 #22 Del Skrevet 17. september 2006 Merkelig at alle sier at man må unngå bodylotion når man bruker stayups. Jeg bruker bodylotion under gummikanten nettopp fordi de da sitter bedre fast. :klø: ← Hmmm, skulle gjerne hatt noe selv som fester.. - hvilke body lotion bruker du? Uansett - jeg liker helst å bruke holder og strømper uten gummikant. Synes de strømpene sitter bedre. IdaCra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2006 #23 Del Skrevet 17. september 2006 Trusene skal utenpå. ← Men det ser jo så stygt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2006 #24 Del Skrevet 29. september 2006 Noenn som vet hva disse stay-upsene fra Lindex heter og vilken farge vil du anbefale hvis jeg skal ha hudfargede med litt glans? Trenger svar raskt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 29. september 2006 #25 Del Skrevet 29. september 2006 Jeg hadde en kjip episode i går.. Er lenge siden jeg har brukt strømper nå, men jeg husket at jeg var veldig fornøyd med et par stay-ups fra H&M i fjor. Jeg kjøpte et par nye på H&M på onsdag og tok dem på meg RETT før jeg gikk på skolen. Resultatet ble at BEGGE sklei ned på knærne før jeg hadde gått 30 meter og jeg måtte gjemme meg bak en busk og rett og slett ta dem av. Frøs på skolen i går jeg... Trodde det bare var en type på H&M, men det var tydlig at disse var noe helt annet enn de jeg kjøpte der i fjor.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Norwegian Blue Skrevet 29. september 2006 #26 Del Skrevet 29. september 2006 Trodde det bare var en type på H&M, men det var tydlig at disse var noe helt annet enn de jeg kjøpte der i fjor.. Hadde samme erfaring som deg med de fra H&M. Jeg fant noen tykke fra lindx med tre sånne silikonbånd og de holdt seg oppe mye lenger, men en begynne å sige ned etter noen gangers bruk. Takk for svar forresten Bare kom med flere anbefallinger og erfaringer i "jakten på gode stay-ups" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #27 Del Skrevet 2. oktober 2006 Jeg hadde en kjip episode i går.. Er lenge siden jeg har brukt strømper nå, men jeg husket at jeg var veldig fornøyd med et par stay-ups fra H&M i fjor. Jeg kjøpte et par nye på H&M på onsdag og tok dem på meg RETT før jeg gikk på skolen. Resultatet ble at BEGGE sklei ned på knærne før jeg hadde gått 30 meter og jeg måtte gjemme meg bak en busk og rett og slett ta dem av. Frøs på skolen i går jeg... Trodde det bare var en type på H&M, men det var tydlig at disse var noe helt annet enn de jeg kjøpte der i fjor.. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenJuliet Skrevet 10. november 2006 #28 Del Skrevet 10. november 2006 Jeg kjøpte meg en 2 pakning med de billige fra H&M i dag, de virker ganske greie, men båndet øverst er ganske smalt, og kvaliteten virker heller ikke helt topp. Men de sitter da fint enda, skal ut på byen etterpå, så får jeg se hvordan de holder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2006 #29 Del Skrevet 11. november 2006 Har kjøpt nokre par stayups på lindex i dag. Har aldri prøvd før, men tenkte eg skulle teste dei på fest i kveld. Trur likevel at eg tek med meg ei strømpebukse i veska just in case.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lola83 Skrevet 11. november 2006 #30 Del Skrevet 11. november 2006 Kjøp en str. mindre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå