Gå til innhold

Hvilken seriereprise vil du ha?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Friends er på reprise no, Steg for steg, Gilmore Girls, Bundy, Seinfeld... dette er noen jeg husker i farta.

Men hvilken serie har du et ønske at de kunne sende reprise av?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv skulle jeg ønske de kunne sende reprise av den serien "Angela" tror jeg den het... den med Jared Leto i.

Skrevet

Ally McBeal!!!!!!

Herregud hvor mye jeg elsket den serien, og du kan tro jeg ble glad når de begynte å sende den igjen, men hva? neeeida selvsagt kunne det ikke vare :frustrert:

Ellers er det ikke noe jeg kommer på i farta, men ser nok Seinfeld og Married with Children (det tv3 kaller bundy) hver kveld, elsker de seriene :)

Skrevet

Jack and Jill for den finnes ikke på DVD, og jeg fikk ikke sett hele. Dessuten er Ivan Sergei ganske kjekk :)

Og Judging Amy... tror den går, men midt på natta?

Skrevet (endret)

C.S.I: Las Vegas (fra begynnelsen av), Cold Feet og Chicago Hope. Det hadde også vært morsomt med et gjensyn av Asylet. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av yvonne
Skrevet

Mine beste år som gikk på tvnorge for kanskje 10 år siden. Tror den het My Wonder Years på engelsk. Og Majka-jenta fra framtiden. Og realityserien the real world som gikk på MTV på 90-tallet.

Skrevet

Våre små hemmeligheter! Jeg vil gjerne se hele greia igjen, men særlig den første sesongen, siden jeg ikke begynte å se på før den gikk mot slutten.

Ellers er jeg glad i Twin Peaks og De Drabbade, men trenger ingen reprise, siden jeg har tilgang til dem andre steder.

Skrevet

Jeg vil gjerne se Vestavind og Krøniken igjen jeg da. Mulig det ikke var sånne sereier dere mente men.

Skrevet

Det er ikke så veldig aktuelt nå, men når det blir jul/påske håper jeg de sender Legenden om Narnia, Lånerne eller en annen av de gode gamle morgen-seriene... Synes de er så koselige :sjenert:

Skrevet

Skulle gjerne sett Eerie, Indiana og Det gode liv i Alaska (Northern Exposure) igjen. Husker at Det gode liv i Alaska gikk seint på søndagskveldene så jeg fikk ikke med meg alle episodene siden jeg måtte opp tidlig for å gå på skolen neste dag.

Gjest Gjest_Victoria_*
Skrevet

1) The Nanny

2) Dynastiet

3) Dallas

4) Landsbylegane (A Peak Practice)

5) Family Ties

Skrevet

1: Red dwarf!

2: Buffy (altså på et normalt tidspunkt - ikke midt på natten!)

3: Twin Peaks (også på et normalt tidspunkt...)

4: Mer x-files-repriser

5: Gamle episoder av That 70's show

6: Roswell

7: Eerie

Dette hadde vært tv-uka sin, det! :)

Skrevet

Dallas!! Åh, som jeg savner Dallas!!

Skrevet

Roswell!

Og kanskje Murder One, Angela og En vakker dag.

Gjest Alf Kaida
Skrevet

Yes, Minister!

Og generelt de fleste britiske serier fra politisk miljø; ingen lager serier som dem!

Ellers kunne jeg gjerne sett igjen Det var en gang et menneske, for å se om fordums fascinasjon fremdeles holder mål.

Skrevet

1) Nanny

2) Shagma

3) Absolutely fabulous

4) Det var en gang et menneske

5) Fawlty towers

Fru Nitha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...