Gjest Gjest Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 Noen som har tips til sexy undertøy? Sett på endel av linkene her på kvinneguiden, men vet ikke helt hva som tenner menn mest. Vil gjerne bestille noe og overaske kjæresten min.. Selv er jeg ganske sped, bruker 70B og ca 160 høy og veier ca 46 kg. Dvs tynn og spinkel. Finnes det noe undertøy som er sexy på en slik kropp? Føler det meste er beregnet til folk med litt mer former/fett på kroppen.. Fungerer greit med string + bh, men vil gjerne ha en boddy eller noe annet som kanskje er enda mer pirrende? Takk for tips :D
Gjest LilSweetie Skrevet 13. september 2006 #2 Skrevet 13. september 2006 Jeg synes det er aller mest sexy med bh, blonde- eller gjennomsiktig string eller liten bokser, i tillegg til stay up-strømper med blondekant. Strømpeholdere er også veldig sexy, men litt mer styr . Selv synes jeg også "korsetter" o.l er sexy, men kjæresten min synes det skjuler for mye hud. Smaken er forskjellig.. Og jeg er sikker på at sexy undertøy er sexy på deg!
Gjest gjesta Skrevet 13. september 2006 #3 Skrevet 13. september 2006 Det er vanskelig å vite hva som tenner din mann. Jeg vet om en som hater blonder, mange andre elsker blonder, noen liker lakk og lær, andre igjen synes det er komplett turn-off. Dersom du skal overraske ham, ville jeg i alle fall gått for et enkelt sett til å begynne med, ikke skrem ham bort med fullt fetish-gear. For øvrig synes jeg strømpeholdene og sånn sitter fantastisk fint på de som ikke har så mye fett i det området, så kanskje du skulle prøvd et enkelt sett i den duren? Jeg synes egentlig du burde kjøpe noe fra en vanlig undertøysbutikk, ikke minst for å finne noe som virkelig passer til akkurat deg. Lykke til i alle fall! Synes han du er sexy fra før, synes han nok du er sexy nesten samme hva du har på deg også!
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2006 #4 Skrevet 13. september 2006 Jeg har spurt han ut litt.. Men er ikke så lett å tolke svar. Det jeg har fra før som han tenner på er stringtruser med blonder, og samme med bh'er. Ofte svart, men også hvitt. Har hørt noe om at svart ofte har en "forminskende" effekt? Selv trives jeg best med svart, men om hvitt gjør at ting virker "større" burde jeg kanskje gå for det. Hva slags drømpeholdene er det du tenker på? Noen linker? Er egentlig for flau til å prøve i butikk, så håpet på å få bestilt fra nettet. Kanskje det ikke passer, men da har man jo 14 dagers returrett...
Gjest LilSweetie Skrevet 13. september 2006 #5 Skrevet 13. september 2006 Jeg shopper aldri på internett, så er ikke så vel bevandret på sånne sider, men her er et eksempel på strømper: (De strømpene hun første har på seg) Strømper på VS
Gjest Elfrida Skrevet 13. september 2006 #6 Skrevet 13. september 2006 Prøv www.figleaves.com En hofteholder som denne: http://www.figleaves.com/uk/product.asp?pr...=&size=&colour= syns jeg er både søt og sexy, og passer nok bra til en såpass slank dame som deg.
Gjest TS Skrevet 13. september 2006 #7 Skrevet 13. september 2006 Prøv www.figleaves.com En hofteholder som denne: http://www.figleaves.com/uk/product.asp?pr...=&size=&colour= syns jeg er både søt og sexy, og passer nok bra til en såpass slank dame som deg. ← Oi, den var skikkelig fin! Men er det der for hele settet, eller kun for hofteholderen? Likte ikke helt BH'en. Får se om jeg finner noe som kan matche den
Gjest Kåre Skrevet 13. september 2006 #8 Skrevet 13. september 2006 Tips: Vis kjæresten din noen bilder fra nettet og spør hva han syns. Ikke alle menn har sansen strømpebein. Eks samboeren min brukte bl.a. denne strømpeholderen: http://www.stockingshq.com/sheertemptation...belt2_large.jpg Og denne BRUKTE hun, til og med på jobb. Det hun hadde kjøpt i Norge var kun for soverommet, sa hun. Ubehagelig, og strømpene glapp. Seks holdere og metallklyper var helt avgjørende...Hun var på din størrelse... Du finner alt her: http://www.stockingshq.com/sheertemptation/ Også masse strømper til bedre priser enn i Norge. Lykke til
Nelle Skrevet 14. september 2006 #9 Skrevet 14. september 2006 Jeg synes det er aller mest sexy med bh, blonde- eller gjennomsiktig string eller liten bokser, i tillegg til stay up-strømper med blondekant. Strømpeholdere er også veldig sexy, men litt mer styr . Selv synes jeg også "korsetter" o.l er sexy, men kjæresten min synes det skjuler for mye hud. Smaken er forskjellig.. Og jeg er sikker på at sexy undertøy er sexy på deg! ← Strømpeholdere er ikke mye styr i det hele tatt! De aller fleste bruker strømpeholdere utenpå truse -fordi de tror det er sånn det skal være, og fordi det er sånn det uvitende butikkpersonalet stiller ut dukkene sine. Det er imidlertid truse som skal være utenpå strømpeholdere. Veldig, veldig praktisk -ikke noe prob å gå på do, og enkelt og bare rive av seg trusa og knulle med strømpene på.
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2006 #10 Skrevet 14. september 2006 Strømpeholdere er ikke mye styr i det hele tatt! De aller fleste bruker strømpeholdere utenpå truse -fordi de tror det er sånn det skal være, og fordi det er sånn det uvitende butikkpersonalet stiller ut dukkene sine. Det er imidlertid truse som skal være utenpå strømpeholdere. Veldig, veldig praktisk -ikke noe prob å gå på do, og enkelt og bare rive av seg trusa og knulle med strømpene på. ←
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2006 #11 Skrevet 14. september 2006 Strømpeholdere er ikke mye styr i det hele tatt! De aller fleste bruker strømpeholdere utenpå truse -fordi de tror det er sånn det skal være, og fordi det er sånn det uvitende butikkpersonalet stiller ut dukkene sine. Det er imidlertid truse som skal være utenpå strømpeholdere. Veldig, veldig praktisk -ikke noe prob å gå på do, og enkelt og bare rive av seg trusa og knulle med strømpene på. ← Viss man ser på det settet fra figleaves lengre oppe her, så ser man vel tydelig at strømpeholderen skal være ytterst? De jeg har ihvertfall, blir ikke mye fine om jeg har truse utenpå Ellers hadde jeg jo ønsket det! myyyye kjekkere når man har lyst til å beholde strømpeholderen på under sex
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2006 #12 Skrevet 14. september 2006 Mye bedre å bruke stringtruser under som er bare en "tråd". Da kan den bare dras til siden.
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2006 #13 Skrevet 16. september 2006 Er det noen butikker i Norgen som selger sexy undertøy - men med smak om dere skjønner? Jeg er IKKE interessert i undertøy fra Kondomeriet feks. Noe ala dette: http://www.agentprovocateur.com/ (her er det bare så dyyrt )
Nelle Skrevet 17. september 2006 #14 Skrevet 17. september 2006 Viss man ser på det settet fra figleaves lengre oppe her, så ser man vel tydelig at strømpeholderen skal være ytterst? De jeg har ihvertfall, blir ikke mye fine om jeg har truse utenpå Ellers hadde jeg jo ønsket det! myyyye kjekkere når man har lyst til å beholde strømpeholderen på under sex ← Ja, som nevnt er det en vanlig misforståelse - faktisk så vanlig at strømpeholdere designes for å være utenpå truser. Hvis jeg skulle hatt en strømpeholder ala de det er bilde av i lenkene i denne tråden tror jeg at jeg bare ville skippet truse. Blir for dumt å ha en truse under - så man må kneppe opp alle stroppene for å gå på do, eller hvis man skal ha sex osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå