Sympatia Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 Ofte etter kl. 00 om natta blir jeg litt TV slave når jeg ikke klarer å sove, så da ender jeg ofte med å se nattfilmen på TVN, og ofte syns jeg det er så spennende at jeg vil se hvordan det går, og alltid glemmer jeg at hersens aktuelt og været kommer midt i filmen, og det ødelegger jo alt!! Jeg skal jo opp tidlig dagen etter, og aktuelt og været gjør jo det slik at det blir senere leggetid enn det kunne blitt om de kunne la være å ha det. Hvorfor kan ikke TVNorge ha hersens Aktuelt og været etter filmen?? Eller om såååå før. Da hadde jeg iallefall ikke irritert meg over pausen midt i filmen. Måtte få ut min frustrasjon ett sted, stakkars klassekamerater som må høre dette sytet når jeg kommer på skolen trøtt og skylder på nattfilmen og hersens Aktuelt og Været.
Gjest Gjesta Skrevet 13. september 2006 #2 Skrevet 13. september 2006 Enig. Tåpelig praksis. Det eneste de oppnår, er at folk slår av TVen/skifter kanal når disse nyhetene dukker opp midt på natta. Spinone - som har hatt søvnproblemer og ble vel bevandret i tvprogrammet nattestid.
La Luna Skrevet 13. september 2006 #3 Skrevet 13. september 2006 Jeg veit! Utrolig irriterende! Ender ofte med at jeg sovner fra alt sammen så lenge, og så får jeg ikke med meg slutten på filmen, kjempekjedelig....
Gjest gjesta Skrevet 13. september 2006 #4 Skrevet 13. september 2006 Fin måte å ødelegge stemningen til folk på i alle fall, det er ikke akkurat ideelt å bli avbrutt midt i en film.
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2006 #5 Skrevet 13. september 2006 De får solgt mer reklameplass ved å dele opp filmen på den måten Money talks
Sympatia Skrevet 13. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 13. september 2006 Jeg veit! Utrolig irriterende! Ender ofte med at jeg sovner fra alt sammen så lenge, og så får jeg ikke med meg slutten på filmen, kjempekjedelig.... ← Ja, no i det siste har jeg tenkt å bare småduppe litt under aktuelt og været, men ender bare opp med å gå glipp av slutten av filmen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå