Gjest Gjest_Kristin_* Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 Jeg velger å være anonym jeg nå, da dette plutselig ble litt flaut.. Jeg har faktisk aldri prøvd/ brukt vibrator.. Ut i fra det jeg leser her og andre steder er det kanskje litt uvanlig det. Jeg er over 30 år, men har ikke følt det store behovet. Men nå har jeg plutselig fått både behov og lyst til å prøve. Jeg er i et etablert forhold, men det blir ikke tid til så mye sex. Men det er en helt annen historie.. Tilbake til spørsmålet mitt.. - Hvor kan jeg kjøpe en vibrator? (vil ikke på kondomeriet,eller andre butikker altså) Er det noe sted på nett jeg kan bestille. Jeg ønsker at det skal være pakket i en anonym pakke osv.. - Hva i alle dager skal jeg velge? Det er jo så mye rart! Finnes det en "standard" vibrator som funker for alle?.. Tips mottas med takk!
Pingli Skrevet 13. september 2006 #2 Skrevet 13. september 2006 Jeg har kjøpt min over nett på erotikknett.no. Det gikk veldig greit og jeg fikk den i løpet av et par dager Du får nesten gå på nettsiden og se om du ser noe du har lyst på. De kommer i alleslags farger og fasonger. Lykke til!
Gjest Elfrida Skrevet 13. september 2006 #4 Skrevet 13. september 2006 Jeg tror alle sånne nettbutikker med erotiske ting sender meget anonyme pakker, men anonym avsender etc. http://www.cupido.no/shop.cfm
Gjest Gjest_Kristin_* Skrevet 13. september 2006 #5 Skrevet 13. september 2006 Takk! Bra dere forsto hva jeg mente. For vibrator og dildo er jo det samme, ikke sant?.. Skal ta en titt på alle linkene dere har lagt ut. Tusen takk.
Gjest Dame 44 Skrevet 13. september 2006 #6 Skrevet 13. september 2006 jeg hadde passert 40 før jeg fikk min første. Har tatt av litt etterhvert her i huset, så samlingen består vel av 15-20 stykker. Mitt tips: Finn en som er ganske glatt og sklir godt, sikkert greit om den første ikke er som John Holmes, hvis ikke du liker det ekstreme da Lykke til!
Viviwoom Skrevet 15. september 2006 #7 Skrevet 15. september 2006 Takk! Bra dere forsto hva jeg mente. For vibrator og dildo er jo det samme, ikke sant?.. Skal ta en titt på alle linkene dere har lagt ut. Tusen takk. ← Vibrator vibrere, men det gjør vel ikke en dildo.
Gjest Gjest_Kristin_* Skrevet 15. september 2006 #8 Skrevet 15. september 2006 jeg hadde passert 40 før jeg fikk min første. Har tatt av litt etterhvert her i huset, så samlingen består vel av 15-20 stykker. Mitt tips: Finn en som er ganske glatt og sklir godt, sikkert greit om den første ikke er som John Holmes, hvis ikke du liker det ekstreme da Lykke til! ← 15-20 stk? Åj! Da hadde jeg ikke klart å velge! Skal prøve å finne en fin, glatt en jeg. Har ikke kjøpt enda.. Vibrator vibrere, men det gjør vel ikke en dildo. ← Ja, selvfølgelig. Takk!
Cognizance Skrevet 15. september 2006 #9 Skrevet 15. september 2006 Jeg har faktisk aldri prøvd/ brukt vibrator.. Ut i fra det jeg leser her og andre steder er det kanskje litt uvanlig det. - Hvor kan jeg kjøpe en vibrator? (vil ikke på kondomeriet,eller andre butikker altså) ← Ja fy søren du burde skamme deg, tenk å måtte kjøpe sin første vibrator i *den* alderen . Men jeg er enig med deg i at alle som handler vibratorer i butikker er horer.
Gjest Lompa i.i Skrevet 15. september 2006 #10 Skrevet 15. september 2006 Ja fy søren du burde skamme deg, tenk å måtte kjøpe sin første vibrator i *den* alderen . Men jeg er enig med deg i at alle som handler vibratorer i butikker er horer. ← Hva i all verden er det med deg,Cognizance? HVOR sa trådstarter at alle som handler vibrator i butikk er horer? Vi er alle forskjellige, noen finner det faktisk litt flaut, mens andre "hamstrer" sexleketøy uten å blunke. og så har vi et utall varianter i mellom... TS: Det finnes et virvar av nettbutikker, jeg vil anbefale Erotikknett. Evt Cupido. Ikke lenge siden jeg kjøpte min første vibrator heller. Lykke til og kos deg.
PoolBoy Skrevet 15. september 2006 #11 Skrevet 15. september 2006 Vibrator vibrere, men det gjør vel ikke en dildo Hmmm, og dere er frigjordte kvinner ano 2006 ?? Best å la mennene geleide dere på dette området også : Dildoer kan vibrere dere til gele mellom bena Det finnes dildoer med eller uten vibrator/snurring/hopping/osv osv Mange kvinner er mere en godt nok fornøyd med en liten vibrator (leppestiftsize) som de kan trykke mot atomknappen Andre vil en dildo som er myk og lydløs. De tredje vil ha i pose og sekk. En dildo som vibrer på strategiske områder, og som tidvis forsvinner mellom bena Noe mere dere lurer på ?
Gjest Hilde79 Skrevet 15. september 2006 #12 Skrevet 15. september 2006 Ja fy søren du burde skamme deg, tenk å måtte kjøpe sin første vibrator i *den* alderen . Men jeg er enig med deg i at alle som handler vibratorer i butikker er horer. ← Jeg håper det er slik at du glemte ironiflagget ditt???
Viviwoom Skrevet 16. september 2006 #13 Skrevet 16. september 2006 Hmmm, og dere er frigjordte kvinner ano 2006 ?? ← Jeppers
Gjest Gjest_Kristin_* Skrevet 17. september 2006 #14 Skrevet 17. september 2006 Ja fy søren du burde skamme deg, tenk å måtte kjøpe sin første vibrator i *den* alderen . Men jeg er enig med deg i at alle som handler vibratorer i butikker er horer. ← Ehh, horer? Jeg velger å tro at dette var ironisk ment. Jeg sa ikke noe om at det var slik jeg så på de som kjøper vibrator i butikk! Hva i all verden er det med deg,Cognizance? HVOR sa trådstarter at alle som handler vibrator i butikk er horer? Vi er alle forskjellige, noen finner det faktisk litt flaut, mens andre "hamstrer" sexleketøy uten å blunke. og så har vi et utall varianter i mellom... TS: Det finnes et virvar av nettbutikker, jeg vil anbefale Erotikknett. Evt Cupido. Ikke lenge siden jeg kjøpte min første vibrator heller. Lykke til og kos deg. ← Takk Lompa! Hmmm, og dere er frigjordte kvinner ano 2006 ?? Best å la mennene geleide dere på dette området også : Dildoer kan vibrere dere til gele mellom bena Det finnes dildoer med eller uten vibrator/snurring/hopping/osv osv Mange kvinner er mere en godt nok fornøyd med en liten vibrator (leppestiftsize) som de kan trykke mot atomknappen Andre vil en dildo som er myk og lydløs. De tredje vil ha i pose og sekk. En dildo som vibrer på strategiske områder, og som tidvis forsvinner mellom bena Noe mere dere lurer på ? ← Hehe, må bare le jeg! Fint at det kom en mann inn og hjelper oss jenter litt på vei! Takk for tipset
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå