Gjest gjesta Skrevet 13. september 2006 #2 Skrevet 13. september 2006 Familien som ble gjenforent etter krigen i Rwanda. Har ikke sett hverandre siden 1994...
Gjest Gjesta Skrevet 13. september 2006 #4 Skrevet 13. september 2006 Godt å høre det ikke var bare meg som tutet litt.
Gjest gjesta Skrevet 13. september 2006 #7 Skrevet 13. september 2006 Den familien viste en av de voldsomste, mest ekte og mest spontane følelsesutladningene jeg har sett på Oprah noen gang, og det sier egentlig ganske mye. Oprah rocker!
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2006 #8 Skrevet 13. september 2006 Jeg føyer meg inn i rekken av de som ble rørt...
Gjest Tanita Skrevet 14. september 2006 #9 Skrevet 14. september 2006 Så det ikke, kommer det i reprise...?
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2006 #10 Skrevet 14. september 2006 Jeg har ikke Oprah-kanal jeg! Savner Oprah !
Gjest gjesta Skrevet 14. september 2006 #11 Skrevet 14. september 2006 Så det ikke, kommer det i reprise...? ← Før eller senere kommer det nok, men TV3 har dessverre ingen fast reprise av Oprah. Kjipinger.
Gjest ærlig Skrevet 15. september 2006 #12 Skrevet 15. september 2006 Så det jeg også, var veldig rørende. Hele programmet i seg selv var veldig rørende, alvorlig og viktig. Fikk på nytt tungt hjerte. Jeg synes vi i vesten og vi i Norge har så utrolig begrenset syn på verden og hva som skjer. Selv om "midtøsten" er en viktig konflikt, så foregår det kanskje mye større og verre ting i verden som hadde fortjent vårt fokus. Jeg var redd for at katastrofen i Sudan kom til å komme i bakgrunnen når tsunamien kom. Og det ble den dessverre. Og skal helt ærlig innrømmme den kom i glemmeboka til meg selv også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå