Gjest Gjest Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 Heisann Skulle levere meldekort i lørdags men pga systemvedlikehold var Aetat på nett stengt til tirsdag morgen. Så jeg leverte meldekortet mitt tirsdag morgen og lurte på om andre også har gjort dette og om de har fått pengene? Hilsen blakk person
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2006 #2 Skrevet 13. september 2006 Jepp, de er på kontoen min ihvertfall
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 13. september 2006 #3 Skrevet 13. september 2006 Jepp, de er på kontoen min ihvertfall ← Takk for svar Kan jeg være så frekk og spørre hvilken bank du bruker? Stresser slik pga en regning som må tas i dag
fiolen Skrevet 13. september 2006 #4 Skrevet 13. september 2006 Jeg har fått penger i dag, og bruker postbanken.
Gjest Tanita Skrevet 14. september 2006 #5 Skrevet 14. september 2006 til meg sto det at jeg kan levere omkring den 16... Rart...
Gjest A Skrevet 14. september 2006 #6 Skrevet 14. september 2006 Jeg sendte meldekort for en venninne som ikke har data hjemme, og som ikke fikk sendt meldekortet når hun var på internettkafe. Jeg ringte til og med a-etat for å spørre, siden jeg ikke kom inn på sidene ETTER at de liksom skulle være ferdig med vedlikeholdet. De hadde fortsatt problemer med å få det opp og gå igjen, så fristen var utsatt til tirsdag kl 18. Og det skulle ikke ha noen betydning/forsinkelse for utbetaling.
nallemaja Skrevet 14. september 2006 #7 Skrevet 14. september 2006 Det er jo bare å ringe saksbehandleren din og spørre om pengene er sendt til deg fra aetat. Hvis de er det så får du vite når, og da vet du jo at pengene er i banken hos deg innen noen få dager etter utsendelsesdato. Og er de ikke sendt så har det skjedd en feil kanskje, og da får du jo rettet opp den slik at du får pengene dine så snart som mulig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå