Gjest timsidimsi Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 Noen venner og jeg skal ut og spise i kveld, og lurte egentlig på hvor vi skal gå. Tenkte på et sted med god mat til studentpriser, hvor det ikke er så bråkete at det er umulig å høre hverandre. Den ene kameraten min sliter med tannverk og orker stort sett bare å spise flytende føde, så gjerne et sted som har et lite utvalg i supper og liknende. Noen som har gode forslag? Bør være sentrumsnært!
Lady_Sharon Skrevet 13. september 2006 #2 Skrevet 13. september 2006 Har vært på Fridays på Akerbrygge. Har aldri smakt så god mat. Tok kyllingen. Hmm drømmer fortsatt om den:p Vet desverre ikke prisene der siden jeg var der pga jobb. Kan faktisk se på www.fridays.com
Gjest LilSweetie Skrevet 13. september 2006 #3 Skrevet 13. september 2006 Habibi mellom Youngstorget og Jernbanetorget har veldig god mat og er veldig hyggelig! (Midøstenmat) Tvers over gaten der ligger det en restaurant med thailandsk mat som jeg ikke husker hva heter (green curry?) som også har veldig god og ganske rimelig mat.
Gjest Sandoz Skrevet 13. september 2006 #4 Skrevet 13. september 2006 Rice Bowl i Youngsgata 4. Billig og kjempegod mat. Thai.
Gjest Elfrida Skrevet 13. september 2006 #5 Skrevet 13. september 2006 Habibi tiltredes - ok og billig mat, avslappa og hyggelig stemning. Sted med supper i sentrum - jeg vet sannelig ikke. Ellers er jo ikke sentrum det beste området for å finne spisesteder som passer en studentlommebok.
Gjest LilSweetie Skrevet 13. september 2006 #6 Skrevet 13. september 2006 Forresten: fiskesuppen på Ett glass er veldig god!
Gjest elze ii Skrevet 13. september 2006 #7 Skrevet 13. september 2006 Rice Bowl i Youngsgata 4. Billig og kjempegod mat. Thai. ← Jeg gikk inn her for å anbefale Rice Bowl
Gjest Lea Skrevet 13. september 2006 #8 Skrevet 13. september 2006 Cafe Sara er også billig og har god mat. Vet ikke om de har suppe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå