Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Reiser til Paris til uka, og lurer på hva jeg bør se etter. Er student, så budsjettet er ikke på all verden. Er kosmetikk, fx redken, billigere der nede?

Videoannonse
Annonse
Gjest Nettopp kommet hjem fra Paris..
Skrevet

Kjøp kosmetikk på taxfree!! Ting er ikke noe særlig billig i Paris. Enten lik pris som i Norge eller dyrere.

Skrevet

Hvis du skal gjøre kupp i Paris bør du ta en tur til butikkene i kjøpesenteret Les Halles. Det er underjordisk, så det er litt dystert å gå der om det er er fint vær, men det er den eneste plassen jeg vet om i Paris som passer "student-budsjett". Der finner du bl.a. en La Redoute-butikk hvor du kan gjøre mange kupp, men du bør ha litt tid... ;)

Sephora er en kosmetikk-gigant, der finner du alt innen sminke etc, men det er ikke så spesielt billig.

Ellers er det jo mange markeder og slikt, der du kan kjøpe second hand osv, men det har jeg aldri vært på.

Marais-området har masse kjedebutikker, der kan du finne både dyre og rimelige ting. Dette er også området med de kuleste utestedene, synes jeg.

Ha en kjempefin tur til Paris!

Skrevet

Glemte å si at om du er glad i å sy så finnes et stort område i nærheten av Sacre Coeur og Montmartre, det heter Marché St. Michel tror jeg, og der finner du ALT, fra møbelstoffer til de flotteste kjolestoff. Men pass på lommeboken, det er et litt lugubert strøk! ;)

Skrevet

Jeg synes man finner mange fine butikker langs Champs Elysee.

På venstre side, når man står med Triumfbuen i ryggen. På høyre side er det bare flyselskaper og svært eksklusive butikker.

Skrevet

Paris er en fantastisk by. Hvis du skal på kafé, husk at det er dyrest ute ved gaten, og billigere om du sitter lengre inn i kafeen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...