Kykkelikokos Skrevet 15. september 2006 #21 Skrevet 15. september 2006 shit.. det hadde jeg faktisk ikke tenkt på... når jeg tenker på det er det jo logisk at det bare er de kjolene de har på lager som selges.... huff, da blir det ihvertfall kamp om kjolene blant hysteriske bruder ← Haha. Vi får møte opp kl 07 utenfor dørene
Kykkelikokos Skrevet 16. september 2006 #22 Skrevet 16. september 2006 Flere enn meg som kom hjem tomhendt fra salget?
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2006 #23 Skrevet 16. september 2006 Jeg kjøpte et underskjørt, men aldri livet om jeg hadde prøvd en kjole der Folk overalt i et lite rom. Mye rot etter få minutter.
Kykkelikokos Skrevet 16. september 2006 #24 Skrevet 16. september 2006 Jeg hadde ikke trodd det skulle bli så rotete der. Jeg følte det litt som om jeg rotet i en restekurv. Fant ikke noe heller. Men nå var jeg der kl 14 da, så hva kunne jeg forvente? Det meste var nok røsket bort allerede. Litt snodig dog at de skulle være der helt til kl 18.
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2006 #25 Skrevet 16. september 2006 Jeg var der kl. 11. Da så det ikke ut. Bruder overalt med kjoler og slep som folk tråkket i. Allerede da var mye utplukka-følte jeg i alle fall. Fant noen sko jeg likte, men gikk for å se på smykker i stedet. Da jeg kom tilbake var skoene tatt. Jaja, får kjøpe de til full pris.
Kykkelikokos Skrevet 16. september 2006 #26 Skrevet 16. september 2006 Ja, det gjelder nok å bare røske med seg det man muligens kanskje lurer på om man har lyst på før noen andre får kloa i det Men det var jo brudesalg på Agape i Rosenkrantzgate hele denne uken, og der var det ryddig og fint. Litt gale tilstander der også, så jeg kjøpte bare sløret jeg hade siklet på. Litt dumt kanskje, siden slørene gikk for 100kr på Oslo Plaza. Jeg kikket ikke så nøye, så det er ikke sikkert de var noe pene da. Det jeg kjøpte hos Agape var det swarofsky (eller hvordan det nå skrives) krystaller på. Fikk det til 20%. Fikk ikke sett på sko eller tiara. Jeg følte meg litt ukomfortabel der siden jeg ikke hadde time.
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2006 #27 Skrevet 16. september 2006 Er det fortsatt salg på Agape? Skulle gjerne hatt slør, men vet ikke om jeg tørr å kjøpe det før jeg får kjolen i november.
Kykkelikokos Skrevet 16. september 2006 #28 Skrevet 16. september 2006 Nei, desverre. Der var bare denne uken, men det er er jo store muligheter for at det er andre brudesalonger som har salg da.
Gjest Revenka Skrevet 17. september 2006 #29 Skrevet 17. september 2006 Da jeg var på kristins på Lillestrøm sa de at de skulle ha salg på tilbehør i november
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2006 #30 Skrevet 17. september 2006 Jeg kjøpte slør til 150,- på salget på Plaza i går. Hun som jobbet der tipset meg om at jeg faktisk kunne lime på, evnt sy på små glasskrystaller selv! Synes jeg gjorde et kupp, og dersom det ikke blir noe fint har jeg tapt 150,- Helt greit!
heba Skrevet 17. september 2006 #31 Skrevet 17. september 2006 hva betalte du for kjolen? og hvilken kjole kjøpte du?? veeeldig nysgjerrig ← Hei, Jeg tror det ble 8.500 for bare kjolen, eller 8.950, husker ikke helt, har bare betalt forskudd enda... Og kan jo hende det blir litt mer, stod forbehold om valutaendringer på kontrakten og euroen har jo styrket seg ganske bra den siste uka.... Men blir ikke store endringen uansett. Jeg kjøpte denne; http://dinbrudekjole.no/produkt/63/3578001...f5271d92d9164fe klikk på bildet så blir det større. Skal gifte meg 16. desember, så synes den passet perfekt til vinterbryllup, også kledde fargen meg helt perfekt :-)
marsy Skrevet 17. september 2006 #32 Skrevet 17. september 2006 Hei, Jeg tror det ble 8.500 for bare kjolen, eller 8.950, husker ikke helt, har bare betalt forskudd enda... Og kan jo hende det blir litt mer, stod forbehold om valutaendringer på kontrakten og euroen har jo styrket seg ganske bra den siste uka.... Men blir ikke store endringen uansett. Jeg kjøpte denne; http://dinbrudekjole.no/produkt/63/3578001...f5271d92d9164fe klikk på bildet så blir det større. Skal gifte meg 16. desember, så synes den passet perfekt til vinterbryllup, også kledde fargen meg helt perfekt :-) ← den er kjempefin, og passer veldig bra til vinterbryllup. fant ingenting på salget, så jeg får heller bestille time hos Christiane, og prøve i ro og mak
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå