Gjest Gjest Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 Finnes det noen måte å fjerne NetCom logoen som er i bakgrunnen på mobilen min, den blokkerer bildet mitt.. ? Ikke Jamba, plis! (nei, det går ikke an å skrue den av)
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2006 #3 Skrevet 13. september 2006 den nye hvite til Sony erikson, W300i, tror jeg.
iingvild Skrevet 14. september 2006 #4 Skrevet 14. september 2006 (endret) Om du har mulighet til å legge inn filer fra data, har jeg løst dette på følgende vis. Gå inn i et tegneprogram. Bruk den minste "tegnefirkant/sirkel" som finnes, og lag en dott. Legg denne fila inn på telefonen og legg den som logo. Denne "dotten" sees ikke i bakgrunnen. Håper det hjelper. Endret 14. september 2006 av iingvild
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2006 #6 Skrevet 14. september 2006 går det an å bare laste ned en annen logo, et navn ellernoe?
iingvild Skrevet 14. september 2006 #7 Skrevet 14. september 2006 Som operatørlogo har jeg rett og slett et "gjennomsiktig bilde". Det gjør at teksten til operatøren ikke kommer opp. Som jeg forklarte kan du lage dette selv, eller prøve å finne det et annet sted på nett. Min heter transparent.gif
Drua Skrevet 14. september 2006 #8 Skrevet 14. september 2006 http://www.boomi.no/bilder/logoer/logo/?kode=blank
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2006 #10 Skrevet 14. september 2006 Som operatørlogo har jeg rett og slett et "gjennomsiktig bilde". Det gjør at teksten til operatøren ikke kommer opp. Som jeg forklarte kan du lage dette selv, eller prøve å finne det et annet sted på nett. Min heter transparent.gif ← men åssen får jeg den til å dekke operatørlogoen og forsatt ha et annet bakgrunnsbilde? Og Drua, de hadde ikke til min mobil der. tusen takk for at dere prøver, folkens!
iingvild Skrevet 15. september 2006 #11 Skrevet 15. september 2006 Jeg har mulighet til å legge inn et bilde som logo og et bilde som bakgrunn. Aner ikke hvordan dette er på andre telefoner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå