Minien Skrevet 18. september 2006 Forfatter #21 Skrevet 18. september 2006 Hehe, sure! Sorry, synes bare problemstillingen er latterlig! Ikke meningen å dømme, det er selvsagt opp til hver enkelt hva man vil og ikke vil. ← Vel..jeg kom med et enkelt spørsmål om gaveønsker, ikke en moralpreken. Hvis du syns det er så latterlig å ha problemer med hva man skal ønske seg, så foreslår jeg at du uteblir fra denne tråden. Hva med en hund. Du som også er friluftsinteressert..... ← Det skal jeg ønske meg senere. Akkurat nå bor jeg i et hus med to katter, og kjæresten har også en katt, så nå er det litt uaktuelt. Men vi har planer om å gå til anskaffelse av en søt liten tass etter hvert.
Gjest Labellamia Skrevet 18. september 2006 #22 Skrevet 18. september 2006 Takk for mange gode forslag, men jeg må tydeligvis være rar... ..dere har nemlig ikke truffet.. Jeg er ingen typisk jente-jente, så vesker og støvletter er helt utelukket. Mulig jeg er overfladisk, men et fadderbarn kunne jeg faktisk ikke tenke meg. Kjøkkenting blir litt kjipt siden jeg antakelig snart kommer til å flytte inn til han, og han har det meste (dessuten har jeg mye fra før selv også, så vi kommer til å få dobbelt opp). Kamera og Gore-tex har jeg. En reise kunne forsåvidt vært noe, men vi har akkurat vært på tur.. Så dere skjønner kanskje problemet mitt - jeg har INGEN ønsker!! Innerst inne er det nok et ønske et sted, start å samle på glass eller noe. Hvis det bare er frieri du ønsker deg, så si det til han. JEG ØNSKER MEG ET ROMANTISK FRIERI. Men å gi bort penger til veldedighet, når man har alt man trenger er en god følelse, å hjelpe andre er en fin måte å ferie bursdag på. Men tusen takk for alle forslag! :bukke: ←
Gjest Labellamia Skrevet 18. september 2006 #23 Skrevet 18. september 2006 ← Hmm noe skjedde overfor med innlegger mitt, kom liksom inni det jeg svarte på. Jaja
Gjest niomi Skrevet 18. september 2006 #24 Skrevet 18. september 2006 Jegerprøven? Nye fancy-schmancy Oakley slalombriller? Rafting-dag? Tandemhopp i fallskjerm? Middag på gourmet-restaurant?
Minien Skrevet 18. september 2006 Forfatter #25 Skrevet 18. september 2006 Rafting-dag? Tandemhopp i fallskjerm? ← Tusen takk! Du traff! Tandemhopp i fallskjerm har jeg ymtet frem om tidligere, det tror jeg jammen jeg skal gjøre igjen. Og henge på et rafte-ønske også.
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2006 #26 Skrevet 18. september 2006 Minien skrev : "Mulig jeg er overfladisk, men et fadderbarn kunne jeg faktisk ikke tenke meg." Hehe, ikke for å dømme, men du sliter noe helt sykt med å finne deg noe å ønske, men dele litt av overfloden din med andre, nei det vil du IKKE ! Hvist jeg var deg ville jeg heller bekymret meg over den problemstillingen, enn bursdagsgave til SEKSOGTYVE- årsdagen ← Beklager Minien, men jeg må si meg helt enig med innlegget over.
Gjest niomi Skrevet 18. september 2006 #27 Skrevet 18. september 2006 Tusen takk! Du traff! Tandemhopp i fallskjerm har jeg ymtet frem om tidligere, det tror jeg jammen jeg skal gjøre igjen. Og henge på et rafte-ønske også. ← Så fint! Selv tror jeg jeg skal ønske meg isklatring med instruktør til neste bursdag. Det ser så himla artig ut! Og til gjester som fjaser rundt om at TS er et frykteilig menneske fordi hun ikke ønsker seg fadderbarn - skjerpings. Vi har alle forskjellige måter å drive bistand på, og ingen måte er bedre enn en annen. Og jeg er som TS - på bursdagen min vil jeg ha noe som er til meg. For det er min dag, og det er jeg som skal gjøres stas på.
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2006 #28 Skrevet 19. september 2006 Herreminskaper, hun er da ikke et fryktelig menneske fordi hun ikke ønsker seg et fadderbarn? Vi hadde et fadderbarn før, til de avsluttet prosjektet i den delen av verden hvor barnet bodde. Jeg kan -ikke- tenke meg et nytt fadderbarn. Det var bare stress, det forventes jo at man skriver og gir gaver og slikt til barnet. Hva pokker skal man skrive da? Til vilt fremmede folk i en helt fremmed kultur? Foreldrene til vårt fadderbarn var analfabeter, så alt måtte gå via tolk, og det var bare helt tåpelig. Men skrive brev -måtte- man, ellers ville fadderbarnet bli mobbet av de andre barna osv, fikk vi gang på gang beskjed om. Herregud.. Da er det mye bedre å bare gi penger til en veldedig organisasjon, upersonlig og greit, det er jo til like mye hjelp det, bare med mindre stress og mellomledd og tolker og faeskap. Makan... Jeg sliter også med å ønske meg ting, selv om jeg er "fattig student". Det er mest pga at jeg liker å kjøpe tingene selv, se om de passer, at det er akkurat slik jeg vil ha det osv. OI for en fæl person jeg er..
Colargol Skrevet 19. september 2006 #29 Skrevet 19. september 2006 Tandemhopp i fallskjerm har jeg ymtet frem om tidligere, det tror jeg jammen jeg skal gjøre igjen. Og henge på et rafte-ønske også. ← Var på grotte-vandring med en "guide", da dro vi en gjeng på 4stk., kostet litt over tusenlappen per pers. for hele pakken. Uansett så var det kjempegøy og veldig spesiellt. Har også vært med på en bursdag der greia var en båttur ute på havet, altså heelt der ute. Dro vi med oss fiskestenger og regnklær. Bølgene ute på åpent hav var bare digre! Kjempemorsom bursdag! (da betalte vi alle vår del og sambo hennes betalte for festlokale til kvelden og de to sin plass på båten!) En sånn gave vil jeg også få en gang..., er så gøy og da kan man dele opplvelsen med venner og fam. også!
latte Skrevet 19. september 2006 #30 Skrevet 19. september 2006 Hva med et gavekort i ei tatoosjappe......kanskje mest for spesiellt intereserte....men dog...til en som har alt..
kamela Skrevet 21. september 2006 #31 Skrevet 21. september 2006 Hva med billett til en eller annen konsert i nær fremtid, eller teater (tenkte på Manndomsprøven, den har nemlig jeg lyst til å se!), gjerne med en god middag ute, arrangert av han?
*Butterfly* Skrevet 22. september 2006 #32 Skrevet 22. september 2006 Jeg pleier også å ha et slikt problemt. Aner rett og slett aldri hva jeg skal ønske meg. Trenger ingenting spesielt og er det noe jeg har veldig stor bruk for så kjøper jeg det mest sannsynlig selv. Pleier omtrent aldri å kjøpe noe selv heller, så er ikke akkurat kravstor. Hvorfor skal jeg ønske meg noe jeg ikke trenger? Hehe, det er ikke alltid så lett.
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2006 #33 Skrevet 24. september 2006 Dette er hva jeg ønsker meg: gavekort på klær, fleecejakke, skøvletter, vinterjakke, belte, spa, middag ute, fest (les: barnefri kveld og dagen derpå, så vi kan virkelig feste litt - etter mange år som husmor i 100% jobb utenfor hjemmet)
Gjest Gjest1 Skrevet 24. september 2006 #34 Skrevet 24. september 2006 Om du ikke ønsker deg et fadderbarn kan du jo ønske deg et engangsbidrag til en veldedig organisasjon du vil støtte.
Gjest Fliss Skrevet 24. september 2006 #35 Skrevet 24. september 2006 MÅ du ønske deg så stor presang da? Hva med en blomsterbukett? En ting jeg aldri kan få nok av er kunst - det er noe som er til glede for dere begge.
latte Skrevet 25. september 2006 #36 Skrevet 25. september 2006 Nå lurer jeg veldig ...har trådstrarter hatt bursdag eller? Håper du forteller hva du fikk.. Er i samma knipa, kjæresten min har spurt hva jeg ønsker meg...må bestemme meg før helga, når han kommer hjem fra jobb, har allerrede sagt at jeg ønsker meg en dyr ring...
Minien Skrevet 25. september 2006 Forfatter #37 Skrevet 25. september 2006 Nå lurer jeg veldig ...har trådstrarter hatt bursdag eller? Håper du forteller hva du fikk.. Er i samma knipa, kjæresten min har spurt hva jeg ønsker meg...må bestemme meg før helga, når han kommer hjem fra jobb, har allerrede sagt at jeg ønsker meg en dyr ring... ← Jeg hadde bursdag på lørdag! Av min kjære fikk jeg et smykke og en skritteller. Han krøp faktisk til korset og fikk kjøpte smykke selv om han i utgangspunktet ikke ville gjøre det.
latte Skrevet 25. september 2006 #38 Skrevet 25. september 2006 så bra...at du fikk det du ønska deg da....
Minien Skrevet 25. september 2006 Forfatter #39 Skrevet 25. september 2006 (endret) Han er vel like lite kreativ som mannfolk flest (ja, en STOR generalisering, men..), så jeg får alltid det jeg ønsker meg. Er derfor jeg MÅ ha noe å ønske meg, hans kreative evner strekker seg ikke langt nok til å finne på noe selv. Endret 25. september 2006 av Minien
latte Skrevet 25. september 2006 #40 Skrevet 25. september 2006 Sant nok...kanskje man skulle ønske sæ en mere kreativ mann... Så nå gjennstår d bare å se om æ får ringen æ ønska mæ....kanskje lurt å ikke si nka ka man ønske, så e dæm nødt til å finne ut sjøl... :kys_2: ja, ja...d e hardt å være mainn...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå