Gå til innhold

Stilige kvalitetsvesker

Anbefalte innlegg

Gjest Gulljenta
Skrevet

Jeg ønsker meg en ny veske eller to, og jeg vil ha noen i ordentlig kvalitet - d.v.s. i skinn! Ønsker ikke fake-skinnvesker eller designer rip-offs ;) .

Vil gjerne legge ca. 2000 kroner i en fin veske hvis jeg finner den.

Men hvor i Oslo bør jeg lete?? Går man på Morris e.l. synes jeg de enten er litt for dyre og samtidig ganske trege/kjerringaktige eller billige stoffvesker/vesker med mye bling-bling.

Noen som har gode tips?

Videoannonse
Annonse
Gjest itla i.i.
Skrevet

Jeg liker veskebutikkene på Steen & Strøm og Byporten (samme eier, men forskjellig navn), selv om det varierer fra sesong til sesong hvor mye jeg finner der. Mine favorittmerker er Claudio Ferrici og Pettinati, som begge disse butikkene fører, men jeg synes ingen av dem har tatt inn så mye fint i høst. Ellers hender det jeg finner litt hos Morris i Storgata, også de fører Claudio Ferrici. :)

Skrevet

Vsr innom Morris på Gunerius (ligger bak Oslo City) og der hadde de mange fine vesker i godt skinn. Pris fra 1000 og oppover. Så selv på en til 1700 som skal kjøpes når neste lønning kommer. Har kjøpt der tidligere og selv om merkene ikke er de mest kjente, så er skinnkvaliteten veldig god. Den jobbveska jeg har nå er kjøpt der for nesten 7 år siden (merke heter trend) og den er like fin i dag.

Skrevet

trend er ett ekstremt godt skinnmerke..

det samme er adax. Vil du ha noe røffere og "stiligere" har Lisa Coll mye tøft. (ale merkene finnes hos morris..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...