Gå til innhold

Sug på denne jenter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er så håpløst og lite avstedførende, å poste noe slikt som dette på et forum som består omtrent bare av jenter med høyere sexlyst enn gjennomsnittet!

-S-

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det er så håpløst og lite avstedførende, å poste noe slikt som dette på et forum som består omtrent bare av jenter med høyere sexlyst enn gjennomsnittet!

-S-

Ehhh....høyere sexlyst enn gjennomsnittet?????

Skrevet

Bare noen tanker...

Kan det være at vi har høyere andel single kvinner her i landet?

Single kontra gifte har jo ulik tilgang på sex.

Bare ta meg selv. I forhold så har jeg hyppig sex. Som singel så blir det fint lite. Ons er bare ikke den helt store greia. Jeg ønsker meg sex, men "får" det ikke.

Skrevet
Bare noen tanker...

Kan det være at vi har høyere andel single kvinner her i landet?

Single kontra gifte har jo ulik tilgang på sex.

Bare ta meg selv. I forhold så har jeg hyppig sex. Som singel så blir det fint lite. Ons er bare ikke den helt store greia. Jeg ønsker meg sex, men "får" det ikke.

:Nikke:

Signerer denne.

Jeg ønsker meg masse sex jeg - men er og singel nå, og da blir det liiiiiiite :sur::forvirret:

Og det er IKKE frivillig.

Men jeg er vel som persille ikke så veldig gira på ONS'er. Men det trenger heller ikke være et forhold.

Skrevet
Ok...  :ler: vi får pepper for å knipe igjen, og vi får pepper for å ikke knipe igjen. Ska'ke verra lett.

Det er bare når den er inne at du skal knipe igjen ;)

Skrevet

La oss bare innse at nordmenn er et ukultivert folkeslag uten kutymer for hvordan menn skal kurtisere damer. De som klarer å løse gåten, får imidlertid så det holder.

Skrevet

Jeg blir aldri spurt i sånne undersøkelser.... merkelig. 11500 mennesker?? Det er ikke mange altså.... :klappe:

Skrevet

Det er sikkert ikke så mange enslige i Italia. Det er nok det soim er svaret :)

Skrevet

Hvis jenter i Norge har mindre sex en mange i resten av Europa så har menn det også. Hvorfor i all verden er det plutselig jentenes skyld? Kanskje vi nordboere rett og slett er mer ærlige en brautende skrytepaver fra syd, hvem vet..?

Er det noen her som seriøst mener at single jenter skal ha seg med hvem som helst bare for å få opp statistikken? Dummeste jeg har lest noen gang...

Skrevet

Ja du har så rett, selv trenger jeg mer en to jenter til min "tango" ;-)

Men hvem er det dere menn har sex med så ofte hvis dere ikke har sex med kvinner i Norge?

Dette er en undersøkelse av bare kvinner, og der ser det ut til at vi ikke har sex så ofte som andre europeiske kvinner. Det er logisk at norske menn heller ikke har særlig ofte sex. Å skylde på kvinnene for det er helt borti vegger og staur. It takes two to tango.

Apropos andre land der kvinner er 'mannens eiendom' (!); det blir ikke så mye på menn der, før de er godt gift.

Gjest Gjest_Stein_*
Skrevet

Tenk nå litt lille venn..... hvis jeg som er mann, har sex med deg, venninda, dattera og mora de samme uken, og dere har bare sex med meg, hvem har mest sex tror du?

1. Du

2. Jeg

3. Kristen Gisslefoss.

quote=Caramba,17.09.2006 (20:10) ]

Hvis jenter i Norge har mindre sex en mange i resten av Europa så har menn det også. Hvorfor i all verden er det plutselig jentenes skyld? Kanskje vi nordboere rett og slett er mer ærlige en brautende skrytepaver fra syd, hvem vet..?

Er det noen her som seriøst mener at single jenter skal ha seg med hvem som helst bare for å få opp statistikken? Dummeste jeg har lest noen gang...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...