Gjest Gjest Skrevet 13. september 2006 #2 Skrevet 13. september 2006 Hehe, det er det jeg alltid har sagt, norske jenter er altfor gniene med å dele godsakene sine. Lurer på hvorfor det er slik? Hvorfor er nordiske jenter så mye mindre klar over at fitta deres kan være til stor glede for seg selv? og andre selvsagt
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2006 #3 Skrevet 13. september 2006 De tror at f...tta er hellig I tillegg har de ikke næringsvett
Gjest baby-E Skrevet 13. september 2006 #4 Skrevet 13. september 2006 Kanskje det har noe med mennene som bor her i landet :klø:
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2006 #5 Skrevet 13. september 2006 Kan ikke klage på gutta! Her i landet er det mangfold så det rekker Du har negere med stor ku.... spanjoler med det de måtte besitte svensker dansker For ike og glemme nordmenn da ++++++ ++++++ ++++++ Så det er jo bare og velge det man måtte ønske,likevel har dere minst sex
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2006 #6 Skrevet 13. september 2006 Kanskje det har noe med mennene som bor her i landet :klø: ← Jada, skyld mpå mennene det er jo det letteste. Jeg tror det har noe med likestillingen å gjøre jeg, nordiske menn har latt kvinnene få for mye selvråde rett. I mange andre land er kvinner mer undertrygt, de er på en måte mer "mannens eiendom" og det er han som bestemmer over henne. På en måte kan man si at vi menne har gitt ris til egen bak ved å akseptere likestilling... det medfører at vi får langt mindre tilgang til fitte enn i andre land der menn kan spille Don Juaner og forføriske drittsekker og slippe unna med det.... I nordiske land derimot, er en slik oppførsel ikke akseptert og mennene må oppføre seg helt annerledes...... noe som igjen medfører at vi får høre fraser som den over her.
Gjest Elfrida Skrevet 13. september 2006 #7 Skrevet 13. september 2006 Men hvem er det dere menn har sex med så ofte hvis dere ikke har sex med kvinner i Norge? Dette er en undersøkelse av bare kvinner, og der ser det ut til at vi ikke har sex så ofte som andre europeiske kvinner. Det er logisk at norske menn heller ikke har særlig ofte sex. Å skylde på kvinnene for det er helt borti vegger og staur. It takes two to tango. Apropos andre land der kvinner er 'mannens eiendom' (!); det blir ikke så mye på menn der, før de er godt gift.
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2006 #8 Skrevet 13. september 2006 Hvis norsk kvinner ikke har sex så ofte, så har ikke norsk menn det heller sammenliknet med andre land. Det sier seg jo selv. Tror du selv også innerst inne vet nokså godt at det hadde vært mer sex i dette landet om det var opp til gutta. Nei, de får kanskje ikke så mye før de er godt gift, men da tas det igjen med stor monn. Hvorfor så redde for å innrømme at dere er gniene med godsakene jenter? Og hvorfor så redd for å innrømme at likestilling nok utgjør en stor del av forskjellen på nordiske land kontra andre land? Det er jo ikke nødvendig vis noe negativt at nordiske jenter har mindre sex enn andre kvinner, dersom mye av denne sexen skjer ufrivillig eller ikke er lystbetont for jentene?
Gjest Elfrida Skrevet 13. september 2006 #9 Skrevet 13. september 2006 Hvorfor så redde for å innrømme at dere er gniene med godsakene jenter?←Kanskje fordi vi ikke føler oss truffet? Synd for deg hvis du bare får deg gniene jenter.
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2006 #10 Skrevet 13. september 2006 men må alle føle seg truffet da? Om man sier at norsk folk er latsabber som ikke gidder å jobbe og bare består av folk som ønsker å snyte på staten, ja så vet jeg at det ikke anngår meg. Altså ingen grunn til at jeg skal føle meg truffet. Alle norske jenter bør derfor ikke føle seg truffet fordi om undersøkelser viser at nordiske jenter har mindre sex enn andre jenter rundt om i verden. Fordi noen jenter selvsagt ligger likt med eller har mer sex enn andre jenter rundt om i verden. Men generelt sett, så er dere mer gniene, og da kan man vel diskutere hva årsakene til dette er?
Gjest Madam Felle Skrevet 13. september 2006 #11 Skrevet 13. september 2006 Norske kvinner har minst sex ← En uhøytidlig undersøkelse gjort av Mozon, viser at vi ønsker oss mer sex. Hmm, kan det være mennen som er problemet, siden vi tydeligvis ønsker mer sex?
Ciara Skrevet 13. september 2006 #12 Skrevet 13. september 2006 Hehe, det er det jeg alltid har sagt, norske jenter er altfor gniene med å dele godsakene sine. Lurer på hvorfor det er slik? Hvorfor er nordiske jenter så mye mindre klar over at fitta deres kan være til stor glede for seg selv? og andre selvsagt ← Makan til harrykommentar. Og så lurer du på hvorfor damene ikke blir tent?
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2006 #13 Skrevet 13. september 2006 Hvorfor så redde for å innrømme at dere er gniene med godsakene jenter? Og hvorfor så redd for å innrømme at likestilling nok utgjør en stor del av forskjellen på nordiske land kontra andre land? ← Hallo?? Å herregud! Godsakene, knipe igjen, tilgang på fitte.... Vet du, du har et veldig forskrudd syn på kvinner. Gjennomsyret av manglende respekt. Har du kvinner i din familie? Mor, søster, tante, datter? De skulle ha hørt deg nå Jeg er mye mer enn et hull. Jeg er et menneske som har tanker og følelser. Det du har mellom ørene minner om vakum, og følelsene diner er kanskje plasser i pikken only? Uansett, jeg har hatt mange partnere og mye sex. For det meste med utlendinger. Men nå, gift med en nordmann har jeg faktisk mindre sex enn jeg noensinne har hatt. hm........Det står ikke på meg..... Ditt menneskesyn er så fokusert på kjønnsdeler at jeg vil anbefale deg å sterilisere deg slik at du aldri noensinne får en datter Lykke til.
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2006 #14 Skrevet 13. september 2006 Jeg er mye mer enn et hull. Jeg er et menneske som har tanker og følelser. ← Endelig en jente som sier det de fleste norske kvinner tenker...... men hva får dere til å tro at jenter andre steder i verden ikke gjør det samme? Selvsagt gjør de det, men allikvel har de mer sex en norske jenter. Det er dere som er avviket fra normalen i denne undersøkelsen jenter, så da blir det kanskje litt dumt å legge årsaken over på andre?
Gjest Madam Felle Skrevet 13. september 2006 #15 Skrevet 13. september 2006 Endelig en jente som sier det de fleste norske kvinner tenker...... men hva får dere til å tro at jenter andre steder i verden ikke gjør det samme? Selvsagt gjør de det, men allikvel har de mer sex en norske jenter. Det er dere som er avviket fra normalen i denne undersøkelsen jenter, så da blir det kanskje litt dumt å legge årsaken over på andre? ← Kanskje du bør lese artikkelen en gang til, for det står også at kvinner vil ha mere sex. Og når kvinner vil ha mere sex, hvem står det egentlig på da? Men det må jo være lettere å legge skylden over på andre, når en selv ikke klarer å prestere. Man føler seg kanskje litt bedre da
Lilith Skrevet 13. september 2006 #16 Skrevet 13. september 2006 Vil gjerne ha mer sex, jeg, men jeg hopper jo ikke til sengs med hva som helst, heller.
Ciara Skrevet 13. september 2006 #17 Skrevet 13. september 2006 Endelig en jente som sier det de fleste norske kvinner tenker...... men hva får dere til å tro at jenter andre steder i verden ikke gjør det samme? Selvsagt gjør de det, men allikvel har de mer sex en norske jenter. Det er dere som er avviket fra normalen i denne undersøkelsen jenter, så da blir det kanskje litt dumt å legge årsaken over på andre? ← Kanskje norske menn er dårligere på å forføre kvinner da? Dersom mannen i utgangspunktet krever sex og mener norske kvinner "er gjerrige på godsakene" (jeg grøsser av det uttrykket!), så er ikke det en holdning som får kvinner flest i romantisk stemning. Jeg ville da aldri orket å ha sex med en person som hadde en sånn holdning. Til gjengjeld kan jeg kaste meg over sambo i tide og utide fordi jeg vet han ikke tenker sånn.
Yme Skrevet 13. september 2006 #18 Skrevet 13. september 2006 (endret) Jeg er en norsk mann, å jeg syns jenter er skumle. Derfor har norske jenter mindre sex! Eeeh... Ikke fordi JEG ikke løper rundt å knuller alt og alle da Men fordi det er veldig mange gutter og menn som tenker sån som meg. (Dvs. Det er bedre å finne seg 1 dame å holde seg til hu, istedenfor å knulle alt og alle man finner på by'n) Endret 13. september 2006 av Yme
Gjest Elfrida Skrevet 13. september 2006 #19 Skrevet 13. september 2006 (endret) Her er en fin oversikt fra Durex sin store sexundersøkelse i fjor: http://www.durex.com/cm/gss2005Content.asp...78&intMenuOpen= Jeg kan ikke helt se at det er noen sammenheng mellom land hvor kvinner er mer likestilte og sexfrekvens. Også de j*vla skrytepavene i Hellas da! 40 ganger mer i året enn oss fiskeboller. Endret 13. september 2006 av Elfrida
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2006 #20 Skrevet 13. september 2006 Også de j*vla skrytepavene i Hellas da! 40 ganger mer i året enn oss fiskeboller. ← Jeg tror det kan stemme. Vi her i nord pakker oss inn i klær om vinteren. Ikke særlig sexy Når jeg er i varmere strøk blir jeg rett og slett mer kåt. Lettkledde mennesker, strålende varmtmvær, litt vin og vips: amore Da jeg og min mann var i Hellas så hadde vi sex minst tre ganger om dagen. Jeg var skamkåt hele tiden. Sånn blir det med en leddkledd deilig mann rundt meg. Han er like deilig her i norge, men kåtheten tennes ikke like lett som i sydligere strøk. I norge blir vi jo våryre. Da er det jo lett å tenke seg at folk i varmere strøk er litt mer yre hele året. Så den undersøkelsen er ikke mye verd om ikke den har tatt høyde for klimaforskjeller. Tror ikke en greker er så mye mer yr etter et år i norge enn vi nordmenn er
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå