Gå til innhold

Cafe/Butikk medarbeidere

Gjest Skittlejente ii

Anbefalte innlegg

Gjest Skittlejente ii

Hei!

Var innom sykepleierstudentene sin tråd om sko, og mange av de bruker sandaler men når man jobber med mat må det være en "lukket sko".

Jeg har til nå brukt asics kayano sko, men de er gått helt ut av sømmen og er bare ett stort hull så jeg trenger noen nye, har lyst på ett par svarte eventuelt brune gode fotformsko som ikke "ser ut som fotformsko" om noen skjønner hva jeg mener!

Jeg var innom Ecco sine sider, men der var det jo bare fjas, noen andre merker/sko/linker dere kan anbefale?

MVH xx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Var innom sykepleierstudentene sin tråd om sko, og mange av de bruker sandaler men når man jobber med mat må det være en "lukket sko".

MVH xx

Hvor står det hen at dere må ha lukkede sko? Gjelder det kun for ferskvaredisk og kjøkken?

På dagligvarebutikken som jeg handler på er det mange av betjeningen som går i åpne sko (Scholl o.l.).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Labellamia
Hvor står det hen at dere må ha lukkede sko? Gjelder det kun for ferskvaredisk og kjøkken?

På dagligvarebutikken som jeg handler på er det mange av betjeningen som går i åpne sko (Scholl o.l.).

Når man jobber med matproduksjon så må sko være hele fremme ved tærne. Dette på grunn av at man kan søle med varme supper og sauser etc. Man kan ogsp miste kniver og andre ting ned. Det går an å bruke yke tresko fra scol de har luftehull oppe ved risten også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må det være en lukket sko?

Merkelig for jeg har jobbet på gate gourmet ( flymat og catering) Der brukte alle sandaler, eller klogger. De var veldig strenge på hygienen og renhold. men ingen sa noe om sandalene, det ble påpekt hvis lua satt skjevt (for mye hår utenfor) osv.

Har i tillegg jobbet i flere andre storkjøkken og alle steder bruker de sandaler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Camper" har gode sko...og de er ganske pene åse på også. Litt dyre kanskje, men god kvalitet så det er verdt det! Fås bl a kjøpt på "Lille vinkel sko" på Majorstua...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...