Gå til innhold

Hva f*** driver han med

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han gikk fra meg for en stund siden, har hatt det dritkiipt en stund, men går bedre nå.

Han ble usikker på hva han følte for meg, og valgte å avslutte. Forsåvidt greit nok det. Vi hadde litt kontakt i begynnelsen, men jeg ble bare lei meg av det så da kuttet vi det ut.

Snakket litt med han på MSN på mandag, da var han plutselig på kanskje han hadde gjort rett, det ville tiden vise osv. Han har hele tiden vært veldig på at dette er rett, det føles rett osv.

Samtalen endte opp med at han kom opp for å ha sex (mitt intiativ, føler meg ikke brukt), var bra og tror begge trengte det.. Dro ganske rett etterpå, for jeg skulle av gårde. Han kom opp senere på kvelden for å levere noen greier, og jeg kjørte han hjem. Da jeg kom frem til der han bodde skulle han kysse meg hele tiden og sånn. Synes det var litt rart. griet vi kysset når vi hadde sex og sånn, men sånn lenge etterpå?? Skjønte ikke det jeg, ble forrvirret av det. I tilegg såurte han masse om hva jeg drev med, hvem jeg traff og sånne ting. Følte meg så cool, alle gangene vi har sett hverandre etter at det ble slutt så har jeg alltid vært lei meg og spurt om ditt og datt...

Er det rart av meg å sitte igjen å føle meg litt bedere etter en sånn greie?? Og hva mener han egentlig?? Hva er greia med den kyssingen lissom?? Har ikke hatt kontakt med han siden (var på mandag da, men... Alle gangene vi har sett hverandre etter at det ble slutt har jeg alltid sendt meldinger ol. etterpå siden jeg har vært så lei meg...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er ikke rart å føle seg bedre.

Kjæresten min har dumet meg også. Han er SÅ sikker, og angrer ikke. Jeg har det bare vondt, men viser det ikke til han.

Samme hvor kynisk det høres ut, så vet jeg at jeg hadde fått det litt mindre vondt om han hadde hatt det litt vondt også. Smakt litt av det jeg smaker. En mild form for hevn...

Men det skjer nok ikke for min del.

Gjest Gjest_ikke innlogget_*
Skrevet

Da det ble slutt med meg og min samboer hadde vi sex det første året etter bruddet. Det var jeg som gjorde det slutt fordi han var voldelig i fylla. Både han og jeg trengte å ha kontakt første året etter bruddet, men de første månedene holdt vi oss unna hverandre.

Det var fryktelig vondt, selv om jeg ba han flytte ut. Brudd er aldri lett for noen av partene. Men hvis du blir fryktelig deppa etter at dere har hatt sex og vil ha han tilbake så ville jeg rådet deg til å ikke ha sex med han.

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

Nei, ble ikke deppa av det, tvert om.

Men blir litt forvirret av signalene fra han, at han går fra å si at ja, dette er rett blablaba. Til at det kanskje er rett, at det vil tiden vise. Og all den kyssingen da vi skulle gå fra hverandre? Synes det var merkelig.

Digg å sitte igjen med følelsen av at jeg var litt mer den coole jenta han ble forlesket i, enn er gråtende, knust ex-kjæreste...

Og han var VELDIG opptatt av hva jeg drev med...

Hva skjer lissom?? Er det en mulighet for at han ombestemmer seg??

Skrevet

Kanskje du er mer interessant for ham nå som du ikke er knust og viser kjærlighetssorg, han får vel ikke følelsen av at du er interessert lenger???? Det sies jo at en er mye mer interessant når en ikke er like tilgjengelig.....

Vært i dine sko og lot meg "utnytte" fordi jeg var knust over bruddet. Hver gang jeg kuttet kontakt og skulle være kul og avslappet, da viste han meg masse interesse og tok kontakt..... Tok meg 2 år før jeg fikk ham helt ut av systemet.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...