Gå til innhold

Ang p-sprøyte

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Susanne

Hei.

Jeg har brukt p-sprøyte i 8 mnd'er nå og er 17 år , og blør ganske ofte, og det er jævlig irriterende :oops: . Har prøvd å ta sprøyten tidligere enn den riktige datoen for å få den til å funke ordentlig, uten alt annet mas. Men, neida det funket ikke, samme hvor mange ganger jeg prøvde. Legen min anbefaler at jeg ikke skal ta p-piller ved siden av, så nå lurer jeg seriøst på hva jeg skal gjøre.. Er så veldig lei av å ha vondt i magen dag inn og dag ut +++ at som følger med. Men jeg liker sprøyta veldig godt også, bare den hadde funket ordentlig. Er det noen som har noen tips til meg, det hadde jeg satt veldig pris på. For dette er rett og slett slitsomt. Og blødningene starter som oftest elle noen ganger etter at jeg har hatt sex, men utenom det oxo. Trenger veldig tips altså, om hva det er som skjer, og hva jeg bør gjøre.

:-?

Takk for svar :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Legen min anbefaler at jeg ikke skal ta p-piller ved siden av

trodde poenget med p-sprøyta var at man IKKE tok piller jeg :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Susanne

jo det er jo det, men når alt ikke fungerer som det skal så kan man ta piller, for å balansere systemet i en mnd's tid, slik at det kan bli normalt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åkei, sånn å forstå.

Men hvis du har tatt pilla ved siden av i 8 mnd så virker det som om det er lite vits med sprøyta - uten at jeg har noe som helst greie på dette altså.

gikk på spøyta ca 1 år, men alt var normalt, ingen mens osv.

Trur du at kroppen din kanskje blir forvirra siden du tar begge deler?

Best å spørre legen tror jeg, håper du finner ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Susanne

Jeg har jo ikke tatt piller ved siden av i det hele tatt, det er mange som anbefaler det, men legen min vil ikke det. Derfor lurer jeg på hva jeg bør gjøre for å slippe alt mens skvipet :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...