Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Overjordmor på en passelig stor fødeavdeling. Sukk. Men dit kommer jeg aldri.......... :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forsker innenfor det jeg studerer, rockestjerne eller skuespiller.

Skrevet

På mange måter har jeg fått drømmejobben; jeg fullførte doktorgrad for ca tre måneder siden, og under en uke senere fikk jeg bekreftelse på forskerstilling i 1.5 år. MEN: Jeg er tilknyttet et prosjekt, og må ergo holde meg til temaet for prosjektet, lønna er dårlig, og den jobben jeg fikk, innebærer at jeg må bo i utlandet og pendle hjem.

Men friheten og mulighetene til å få bruke hodet og leve av nysgjerrigheten er absolutt et pre.

Hvis jeg skulle velge på nytt, hadde jeg nok havnet innenfor forskning, men kanskje i fysikk eller matematikk, som faktisk ikke er så langt fra det jeg driver med i dag.

Skrevet

Har søkt drømmejobben nå, jeg... håper virkelig jeg får den...

Det er noe så vanlig som kontorsekretær - det har jeg virkelig lyst til å drive med...

Skrevet

Fritt valg på øverste hylle? Da går jeg ut fra praktiske anliggende som lønn, arbeidstid og arbeidssted mirakuløst er ordnet.

I tilfeldig rekkefølge:

Journalist/fotograf for National Geographic

Egyptolog

Forfatter

Skrevet
Er du jordmor eller sykepleier per i dag eller??

I wish... Har ikke helse til å sitte på skolebenken desverre........... :tristbla:

Skrevet

Vetrinær eller fotograf.

Elsker dyr!

Elsker å fotografere!

Ekke no verre enn det. ;)

Gjest Gjest_Helle_*
Skrevet

Denne vil jeg svare på...jobber som advokat, men hadde aller helst drømt om å kunne jobbe som jazz-sangerinne. :rosasmil:

Skrevet
Drømmejobben min er ortopedisk kirurg, og det skal jeg nok klare bare bli ferdig med medisin, så turnus og rett inn på spesialist utdanningen.

Vel går kanskje ikke så knirke-fritt, men det er målet.

Det er drømmejobben fordi det er mye variasjon og utfordringer.

hahaha det var litt av en drømmejobb....hvor mange gamle-dame-hofter kan man skifte ut før man blir lei? :klem:

Skrevet

Jeg har funnet ut at det aller beste i verden (for meg) er å være en landsens lege. Også sier jeg som min lillesøster på 10: "Hvis man gifter seg med en rik mann, så behøver man ikke å bry seg om penger og sånn, da kan man gjøre det man vil!" ;)

Skrevet

Føler også at jeg har drømmejobben!! :)

Driver egen klinikk innen naturmedisin.

Bestemmer min egen arbeidstid (både dag og kveld)

Jobbet i mange år som sykepleier,ble sliten frustrert og veeeldig utbrent.

Nå har jeg kun EN klient om gangen,tar meg god tid på den

enkelte,og har masse å gi.

Blir ikke akkurat rik av det (ikke ennå iallefall...ting tar tid)

men jeg elsker arbeidet mitt,og det passer akkurat inn i mitt liv

og mine/min families behov....HURRA :klappe:

Skrevet
hahaha det var litt av en drømmejobb....hvor mange gamle-dame-hofter kan man skifte ut før man blir lei?  :klem:

Nok litt mer variert enn som så...

Men allmennlege derimot :grine:

Skrevet

Veterinær eller astronom eller astrofysiker!

Men fysikk er vel ikke helt min greie og jeg har sannsynligvis mattevansker og..Da får det bli med drømmen. :)

Skrevet

Tror jeg nå for tiden kunne tenke meg å vært fotograf.

Skrevet

Å jobbe innenfor det jeg holder på å studere. :)

Skrevet

Hovedkonsulent eller redaktør i et forlag.

Skrevet

Jeg har drømmejobben:Ambulansearbeider! Et spennende og kreativt yrke, aldri en dag som er lik den andre. Lærer hele tiden nye ting og kommer opp i forskjellige situasjoner som man lærer av. Fantastisk yrke!!! :)

Skrevet
Jeg har drømmejobben:Ambulansearbeider! Et spennende og kreativt yrke, aldri en dag som er lik den andre. Lærer hele tiden nye ting og kommer opp i forskjellige situasjoner som man lærer av. Fantastisk yrke!!! :)

Det kan jeg tenke meg. :) Jeg har nettopp starta på bioingeniør og kommer sikkert til å måtte fly i gangene for å ta blodprøver av akuttpasienter en gang i fremtiden.

Skrevet

Drømmejobben (og drømmemannen) vil som regel være noe annet enn det man har (uansett hva man har).

Skrevet

Jeg kunne tenkt meg å jobbe som advokat, og siden det er det jeg utdanner meg til passer jo det bra :)

Helt fritt valgt så hadde det sikkert vært kjekt å vært sangerinne eller noe, men det skorter dessverre på sangtalentet :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...