Gjest Søt Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 Igår satt vi oss ned foran skjermen, og gikk inn på KG. Vi skulle nemlig finne oppskrift på deep throath.. (Plutselig så syntes han ikke Kg var så ille likevel :klø: Anywayyysss... vi la oss ned , mens jeg pugga teknikkene i hodet.. Men vi fant ikke en god stilling å ligge i? Noen som har en idè!? Vi la oss på kryss og tvers, men det ble bare feil. eller han syntes det var super herlig bare.
Gjest meg Skrevet 13. september 2006 #2 Skrevet 13. september 2006 Jeg liker best å utføre deep throat i 69 stilling, for da passer den perfekt ned i halsen min.
Gjest Labellamia Skrevet 14. september 2006 #3 Skrevet 14. september 2006 Ligg på ryggen og la han stå over deg, da tenker jeg det vil gå bra
Gjest d'Arc Skrevet 14. september 2006 #4 Skrevet 14. september 2006 (endret) Jeg leste bruksanvisning på noe sånt engang. Du ligger med huet utenfor sengekanten, slik at det henger og dingler. Så står gutten din foran deg og jokker i halsrøret ditt. Endret 14. september 2006 av d'Arc
Gjest Søt Skrevet 15. september 2006 #5 Skrevet 15. september 2006 Jeg leste bruksanvisning på noe sånt engang. Du ligger med huet utenfor sengekanten, slik at det henger og dingler. Så står gutten din foran deg og jokker i halsrøret ditt. ← Ja, det hørtes jo veldig deilig ut i grunn.. Jokka i halsrøret Men takk for råd! Skal prøve meg mer frem ikveld
Gjest gjesta Skrevet 15. september 2006 #6 Skrevet 15. september 2006 Jeg leste bruksanvisning på noe sånt engang. Du ligger med huet utenfor sengekanten, slik at det henger og dingler. Så står gutten din foran deg og jokker i halsrøret ditt. ← tror jeg villa ha brekket meg å kastet opp da.....
Gjest Gjesta Skrevet 15. september 2006 #7 Skrevet 15. september 2006 Jeg leste bruksanvisning på noe sånt engang. Du ligger med huet utenfor sengekanten, slik at det henger og dingler. Så står gutten din foran deg og jokker i halsrøret ditt. ← Har lest det samme, ja.
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2006 #8 Skrevet 15. september 2006 Vi la oss på kryss og tvers, men det ble bare feil. eller han syntes det var super herlig bare. Ja, det hørtes jo veldig deilig ut i grunn.. Tror vel ikke Deep Throating er så veldig deilig for kvinnen uansett jeg da...... Det er vel noe enkelte gjør for å tilfredsstille mannen.
Gjest Lompa Skrevet 15. september 2006 #9 Skrevet 15. september 2006 her er "oppskriften" på deepthroating, hentet fra erotikknett; http://erotikknett.no/sexleker/113.php Det er vel verdt å prøve, de fleste menn vil nok finne seg pent i å bli brukt som øvelsesgjenstand når dama bestemmer seg for å prøve. Om man ikke får det til, gir det partneren masse glede og nytelse uansett. Til siste gjest; nei, deilig er det vel egentlig ikke, annet enn hvor deilig det er å se og høre mannens nytelse når man suger ham og prøver å få ham stadig dypere inn. JEG har ihvertfall veldig glede av det! Å vite at jeg kan gi ham dette, gjøre ham så kåt at han ikke enser annet, å ha ham så i min makt...YESSSS, det er deilig!
Gjest Naria Skrevet 15. september 2006 #10 Skrevet 15. september 2006 Har en veldig sterk brekningsrefleks så dette er ikke noe for meg. Men lykke til med utprøvingen!
Yme Skrevet 15. september 2006 #11 Skrevet 15. september 2006 Om man ikke får det til, gir det partneren masse glede og nytelse uansett. ← Ja, all nytelsen som kommer av å få spy i urinrøret og utover fanget... Nam nam!!!
Gjest Lompa Skrevet 15. september 2006 #12 Skrevet 15. september 2006 Ja, all nytelsen som kommer av å få spy i urinrøret og utover fanget... Nam nam!!! ← man MÅ jo ikke presse det så langt da... Man begynner å suge og koser seg med det en stund, så tar man den LITT lenger inn, ikke nødvendigvis mer enn en cm eller to. Holder litt der og så enten tar den enda litt dypere evt trekker seg tilbake igjen, alt etter hva man føler for. Prøve jevnlig, når man føler for det. IKKE hver eneste gang man har sex, nødvendigvis. Dessverre er det sikkert mange menn/gutter som pusher for mye på dama si når det gjelder suging generelt og deepthroating spesielt. DA forsterkes brekningsrefleksen, når man føler seg presset og tvunget til det. Kan man slappe av og kose seg med "sugetrening" vil det bli lettere å styre den refleksen, kjempe i mot den og etterhvert forhåpentlig styre den helt.
Yme Skrevet 16. september 2006 #13 Skrevet 16. september 2006 Jo, Lompa, man må faktisk presse på som bare fhaan!! Man ska helst sprenge høl i bakhuet på dama/mannen/noe aant.
Gjest Søt Skrevet 16. september 2006 #14 Skrevet 16. september 2006 Yeeeees Min "practice" tid er over.. Men fortsett å gi andre råd! Dette var kjempe ålreit, og sambo synes det var " I Quote: Sinnsykt digg" Så, tusen takk for råd, og tips
Sluagh Skrevet 17. september 2006 #15 Skrevet 17. september 2006 Hm, aldri tenkt på å "trene" til dette men tror jeg skal gjøre et forsøk
Gjest Søt Skrevet 18. september 2006 #16 Skrevet 18. september 2006 Hm, aldri tenkt på å "trene" til dette men tror jeg skal gjøre et forsøk ← Aldri vært noe for meg heller, men ta det i sakte tempo.. Det er SÅ verdt det! Når du ser kjæresten din vrir seg av nytelse og tilfredstillelse Det er som musikk for mine ører!
Gjest gjest1 Skrevet 18. september 2006 #17 Skrevet 18. september 2006 Om jeg skulle hatt hue utenfor sengekanten og mannen oppå meg, tror jeg jeg hadde fått panikk. De gangene jeg gjør deep throath er når jeg har kontrollen, slik at jeg kan trekke meg tilbake om jeg føler behov for det. Tror det blir litt vanskelig å formidle når man henger med hue utenfor sengekanten og mannen oppå deg med penis nedi halsrøret. Ser for meg brekningslyder og en vill fekting med armene. Jeg føler meg mest komfortabel med å gi BJ når han sitter på f.eks en stol eller sengekanten, og jeg på kne på gulvet. Ev han ligger i senga, og jeg opppå. Men jeg liker sitte-varianten best. Jeg prøvde bare litt mer og litt mer, og plutselig fikk jeg til deepthrothingen, gitt. Etter litt øvelse gikk det uten brekkningsfornemnelser også
Gjest Ylva Virvla Skrevet 18. september 2006 #18 Skrevet 18. september 2006 De gangene jeg gjør deep throath er når jeg har kontrollen, slik at jeg kan trekke meg tilbake om jeg føler behov for det. Tror det blir litt vanskelig å formidle når man henger med hue utenfor sengekanten og mannen oppå deg med penis nedi halsrøret. Ser for meg brekningslyder og en vill fekting med armene. ←
Gjest Søt Skrevet 18. september 2006 #19 Skrevet 18. september 2006 (endret) Tror det blir litt vanskelig å formidle når man henger med hue utenfor sengekanten og mannen oppå deg med penis nedi halsrøret. Ser for meg brekningslyder og en vill fekting med armene. Det gjør jeg òg Ja, den er jeg enig i.. Hender sambo prøver seg, men da er det bare å trekke seg tilbake, og så skjønner'n det Øvelse gjør mester Endret 18. september 2006 av Søt
Gjest Gjesta Skrevet 19. september 2006 #20 Skrevet 19. september 2006 De gangene jeg gjør deep throath er når jeg har kontrollen, slik at jeg kan trekke meg tilbake om jeg føler behov for det. Tror det blir litt vanskelig å formidle når man henger med hue utenfor sengekanten og mannen oppå deg med penis nedi halsrøret. Ser for meg brekningslyder og en vill fekting med armene. ← Hold ballene hans i den ene hånden, så har du full kontroll (Uff, hvorfor gir jeg dere slike dårlige idéer?)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå