Gå til innhold

gave til 2 åring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er bedt i bursdag til en 2 åring, kjenner foreldrene godt.

Har ikke anelse om hva vi skal kjøpe til barnet, en jente. Noen som har gode ideer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde satset på noen klær i str. 98 (3 år).

Det er utrolig mye søtt og fint til jenter.

Duplo er også populært, samt sånne brett man kan perle på (men husk stooore perler, ikke de små).

Skrevet

Siden jeg har jenter selv vet jeg at i den alderen er følgende populært:

dukker, trehjulssykkel (om hun ikke har), dukkevogn, puslespill (12 biter.. bør være tre for de får litt juling når bitene skal på plass), malesaker

bøker: "lillesøster skal tisse", "lillesøster på ski", "lillesøster hos tannlegen" , Mollys klaffebøker, bøker om farger

og klær er også veldig kjærkomment. Men jeg ville satset på str 92 (med mindre jenta er veldig stor.. - jeg ville sjekket str med foreldrene). Min 2,5 åring har såvidt begynt å bruke str 98 nå. Genser i 98 brukes før bukse i 98 ofte..

Håper du fant noen gode tips her. Lykke til!

Skrevet

Hei. var selv i 2 års dag for ikke så lenge siden, og da kjøpte vi duplo brannbil til han. de har masse å velge mellom men duplo er veldig populært. det går fra 2 år og oppover.

Skrevet

Hva med en eventyr bok eller bøker av de kjente barnebokforfatterne? Emil og Pippi er så koselige å lese om...

Klær er jeg selv veldig glad i å kjøpe, men som oftest med en bitte liten leketing innimellom klærne. Sist jeg gjorde dette så kjøpte jeg en bitteliten lekebil til ti kroner og det var den beste presangen gutten fikk den dagen. Og hans foreldre var svært glade fro de klærne jeg hadde plukket ut. :)

Skrevet

Jeg ville kjøpt togbane, fordi det er leker som holder lenge og det er noe man kan bygge videre på senere. Man kan også kjøpe IKEA varianten som er billigere, og man får alle mulige slags deler til.

Moro for hele familien, gøy å lage lange baner og broer og situasjoner rundt.

(min snart 2-åring eeelsker togbane!)

Skrevet

Klær er jo en slager. På denne tiden av året er ullklær/ullundertøy kjærkomment.

Jenter vi har vært i bursdag til har fått dukker, dukkevogn, leke kjøkkenutstyr, puslespill i tre, hårpynteting etc.

Skrevet
Jeg ville kjøpt togbane, fordi det er leker som holder lenge og det er noe man kan bygge videre på senere. Man kan også kjøpe IKEA varianten som er billigere, og man får alle mulige slags deler til.

Moro for hele familien, gøy å lage lange baner og broer og situasjoner rundt.

(min snart 2-åring eeelsker togbane!)

Ja da vet jeg hva jeg skal kjøpe! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...