Gå til innhold

Er dette kg?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Det kan jo være hvilket som helst forum. Denne type oppførsel/hendelser er ikke unik for KG.

Skrevet
Det kan jo være hvilket som helst forum. Denne type oppførsel/hendelser er ikke unik for KG.

Mmmm... typsisk forum-fenomen

Skrevet

Minner veldig om kvinneguiden spør du meg. Deltar i diskusjoner på andre nettsteder også, men her er det til tider skikkelig ille når to krigende parter begynner å ta opp saker som gikk for flere år siden. De ødelegger den opprinnelige diskusjonen, så den alvsluttes, men så dukker de jammen meg opp i en ny diskusjon, og så begynner de å krangle om at den andre ødela forrige diskusjon osv.... Da blir jeg så lei at jeg forsvinner herfra for et halvårs tid...

Men det er jo typisk når man samler stort sett kun massevis av kvinner på ett sted.-Da blir det bråk etterhvert.... slik er det på nettet, og slik er det i RL

Skrevet

Har faktisk ikke merket så mye av det jeg... :klø:

Skrevet

Kvinner som bor sammen i kollektiv pleier å han mensen samtidig. Hvorfor vet jeg ikke, og ingen kan forklare årsaken.

Men.

Siden så mange kvinner er samlet på ett nettsted så har jeg en sterk mistanke om at vi har menstruerer på samme tid.

Skrevet
Kvinner som bor sammen i kollektiv pleier å han mensen samtidig. Hvorfor vet jeg ikke, og ingen kan forklare årsaken.

Men.

Siden så mange kvinner er samlet på ett nettsted så har jeg en sterk mistanke om at vi har menstruerer på samme tid.

Ja, helt sikkert assa. Vi burde lage oss mensen-dagbok slik at folk blir advart.

;)

Gjest Kaffomann
Skrevet

Selv synes jeg trolling er et verre fenomen på forum.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...