stikkelsbær Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 Må venne meg til studentøkonomi, og være litt streng med meg selv. Blir derfor veldig glad for tips om en ikke altfor dyr skrubb til ansiktet. Har vel en slags blandingshud, tendenser til urenheter en gang iblant.
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 Det billigste jeg kan komme på: Ta en dæsj rensekrem/melk og bland med 1/2 til 1 ts bakepulver, og vips en nærmest gratis skrubbkrem. Fikk rådet i homsepatruljeprogrammet
Gjest Yzma Skrevet 12. september 2006 #3 Skrevet 12. september 2006 Den over skal jeg prøve:D:P Jeg bruker en fra the body shop i jojoba serien:) Kostet rundt 80kr tror jeg.
Gjest Yzma Skrevet 13. september 2006 #4 Skrevet 13. september 2006 Nå har jeg prøvd tipset til "gjest" virket det, fikk glatt og myk hud etterpå
NullHull Skrevet 13. september 2006 #5 Skrevet 13. september 2006 Jeg bruker Nivea Gentle Face Scrub. Den er ganske grov, men passer min blandingshud utmerket. Koster ikke all verden, fås kjøpt over alt, og er ganske drøy i bruk .
Mint Skrevet 13. september 2006 #6 Skrevet 13. september 2006 Hva annet enn bakepulver funker i rensekrem tro? Salt? Kaffe?
Gjest *Enigma* ii Skrevet 13. september 2006 #7 Skrevet 13. september 2006 Sukker skal visstnok være fint å bruke til peeling
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2006 #8 Skrevet 13. september 2006 Jeg har også dårlig økonomi, men skrubbekrem kjøper jeg i dyrt merke. Har prøvd billigvarianter som Nivea osv, men det er langt fra så bra som Clinique sin.
Gjest Tanita Skrevet 13. september 2006 #9 Skrevet 13. september 2006 Syns ikke Clinique er særlig bra alternativ, da ville jeg heller blandet salt og mandelolje. Slipper så mye kjemikalier og ting som kan proppe porene.
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2006 #10 Skrevet 13. september 2006 Jeg bruker Dead Sea Spa Magik og synes den er veldig bra. Men den er ganske grov da. Koster ca en hundrelapp, får kjøpt den på Vita eller helsekost. Og den varer lenge.
Gjest Gjesta Skrevet 14. september 2006 #11 Skrevet 14. september 2006 Hva annet enn bakepulver funker i rensekrem tro? Salt? Kaffe? ← Poenget med bakepulver er at det blir som en enzympeeling, som ikke bruker korn, og er mye mildere mot huden enn peelinger med korn, som for eksempel salt eller sukker ville bli. Jeg ville forresten ikke brukt salt i ansiktet, for det tørker ut huden veldig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå