Gå til innhold

Slør

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har hentet brudekjolen min i dag, og er KJEMPEFORNØYD :-D

Egentlig hadde jeg tenkt å ha slør til, men når jeg ser kjolen nå så synes jeg den er så fin bak at det nesten er synd å dekke til ryggen med slør.... Ble veldig i tvil...

Hva synes dere jeg skal gjøre?

Og skal dere alle ha slør?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg skal ha slør ja. Føler meg ekstra brudete da.. :ler: Men man trenger jo ikke ha det da.

Men det finnes jo flere typer slør, kanskje det går an å finne et som ikke dekker hele kjolen?

Skrevet

Hadde egentlig ikke tenkt å ha slør.

MEN endret mening når jeg prøvde det. Syns det er kjempefint!!!

Du får jo slør som stopper ved skulderen.......

Skrevet

jeg skal også ha slør. Det skal akkurat være litt lenger enn slepet på kjolen.

Skrevet

Jeg er ganske sikker på at jeg IKKE skal ha slør.

Skrevet

Skal låne av ei venninne. Ganske rart egentlig, har bestemt meg for slør, men ikke for brudekjole... ;) Kanskje det ikke blir noe slør når dagen endelig er her?

Skrevet

Samme her!

Skrevet

Ja jeg skal ha slør.

Jeg hadde egentlig bestemt meg for kort, men nå har jeg kjøpt langt.

Min kjole har også mye "mønster" og sånt bak som jeg ike vil skal dekkes til men med slør som kun er ett lag synes alt og ingenting blir gjemt. Mitt slør har noen steiner ute på kantene...de ødelegger heller ikke for kjolen under...

Det jeg derimot IKKE ville hatt er en slør i chiffon fordi de samler seg mere i en "tykk pølse" midt bak og dekker mye mere over kjolen din. Det samme vil et slør i flere lag gjøre....

Skrevet
jeg skal ha slør ja. Føler meg ekstra brudete da..  :ler:  Men man trenger jo ikke ha det da.

Henger meg med på denne! :) Er man først brud så skal jeg jammen meg ta den helt ut :ler:

Gjest Gjest_Anki_*
Skrevet

Jeg skal også ha slør. Skal ha det på i kirka - foran ansiktet, også på en del av fotograferinga. Etter dette tar jeg det av. Ryggen på kjolen er så spesiell at sløret må av etter vært :)

Skrevet

Jeg tror ikke jeg skal ha slør, men har ikke bestemt meg helt... Synes det kan bli litt voldsomt når vi ikke skal gifte oss i kirken. Men synes det er veldig fint da!

Skrevet

Jeg hadde slør som var like langt som slepet på kjolen. Hadde slør med ett lag, og da synes mønsteret på ryggen av kjolen igjennom.

Skrevet

Du får jo slør som stopper ved skulderen.......

Jeg også. Ryggen på kjolen min er kjempefin, men den vil vises senere når jeg tar av sløret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...