Gå til innhold

Verdens beste krem...

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_tinkerbell_*
Skrevet

for tørr og fuktfattig hud. Anyone? Trenger hjelp, er alt for mange å velge mellom, og "alle" lover det samme. :forvirret: Er 33 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har før hatt en fukt krem fra Dûve Medica. Den var super!, kan anbefalest på det varmeste! :) Den er nokså dyr, 700,-

Jeg merket med engang huden ble pleiet og fikk fukt. Kremen fåes kjøpt hos hudpleie klinikker som har en ansvarlig hudpleier.

Endret av Lanyah
Skrevet

Jeg har oppdaget en vidunderkrem som gjør tørr hud myk og glatt, og med en effekt som varer lenge. :) Det er Evening Restorative Complex fra Exuviance. Hudpleieren sa at den kan brukes både dag og natt, og etter knappe to uker er huden min finere enn den har vært på mange år. Dagkremen i samme merke gav altfor lite fukt for huden min.

Prisen husker jeg ikke helt, men tror det var +/- 400 kroner.

Skrevet

Jeg har oppdaget en vidunderkrem som gjør tørr hud myk og glatt, og med en effekt som varer lenge. :) Det er Evening Restorative Complex fra Exuviance. Hudpleieren sa at den kan brukes både dag og natt, og etter knappe to uker er huden min finere enn den har vært på mange år. Dagkremen i samme merke gav altfor lite fukt for huden min.

Prisen husker jeg ikke helt, men tror det var +/- 400 kroner, hos hudpleier. :)

Skrevet

Prisen husker jeg ikke helt, men tror det var +/- 400 kroner, hos hudpleier. :)

Eller halv pris hos beautybridge.com ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...