Kira27 Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 Har veldig lyst til å kjøpe meg et par høye støvletter nå til høsten, men mitt store spørsmål er; Skal buksen være utenpå støvlettene eller inni ? Jeg har boot-cut på alle jeansene mine og liker ikke jeans som har slimfit. Hvis buksen skal være utenpå støvlettene er liksom litt av vitsen med støvletter borte da jeg ønsker å vise de frem. På den andre siden ser det ikke så veldig fint ut å stappe buksen nedi støvlettene, samt at endel støvletter ikke har plass til jeans inni. Hvordan er det hvis man bretter opp buksen til like under kneet slik at nesten hele støvletten vises, er det teit eller kult ? Trenger hjelp som dere skjønner
fiolen Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 Synes dette høres greit ut jeg! Kjør på!
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2006 #3 Skrevet 12. september 2006 Ser veldig mange som går med støvlettene utpå buksa i år også. Det går helt fint å brette opp buksa sånn at nesten hele støvletten vises, ja!
Gjest Gjesta Skrevet 12. september 2006 #4 Skrevet 12. september 2006 Du kan brette opp buksa, bruke støvlettene inni buksa, og ikke minst: bruke dem til skjørt, eventuelt en shorts med tykk strømpebukse til.
Kira27 Skrevet 13. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 13. september 2006 Å bruke støvletter til skjørt er jeg veldig for :-D Men da er det greit å brette opp buksen slik at nesten hele støvletten vises? :icon_smile: Kjekk måte å slippe våte buksekanter når snøen kommer. Hadde vært kjekt å høre hvordan dere har løst kombinasjonen jeans og støvlett Har sett endel i DetNye og der ser det ut til at støvlettene skal vises, enten ved å benytte slimfit-bukser som er stappet nedi eller bruke de til skjorts/capri....og slimfit-bukser er jeg ikke tilhenger av...
Nicky B Skrevet 13. september 2006 #6 Skrevet 13. september 2006 Jeg syns oppbrettede bukser til støvletter ser fjernt ut. Da er det bedre med shorts/ capri stil bukser selv om dette også kan grelle litt i mine øyne. Slim fit bukser nedi støvlettene er bare fint om man er jevnt over slank. Sitter man godt og har ekstra rundt lårene, synes jeg det er penere å balansere ut fasongen med boot cut jeans og ikke se ut som en opp ned V som tusler rundt... Skjørt til støvletter er fint.
Festus Skrevet 13. september 2006 #7 Skrevet 13. september 2006 (endret) Synes bukser nedi støvletter ser helt horribelt ut... men høye støvletter til skjørt og capribukser mv er det flott! Høye støvletter og shorts/ kort skjørt synes jeg ikke ser fullt så bra ut... synes det ser litt "horete" ut... Endret 13. september 2006 av Festus
Gjest 78 Skrevet 13. september 2006 #8 Skrevet 13. september 2006 Det kommer vel litt an på buksa, gjør det ikke? Hvis den er trang i beina, så går det vel an å ta den nedi støvlettene. Men hvis den er vid, så blir det vel litt trangt, og kanskje ubehagelig. Spørs om det er buksa eller støvlettene man vil "vise fram". Og så spørs det kanskje litt på været; er vel ikke så gøy å få skitten bukse. Liker ikke oppbrett, jeg da.
Gjest Tanita Skrevet 13. september 2006 #9 Skrevet 13. september 2006 Synes bukser nedi støvletter ser helt horribelt ut... men høye støvletter til skjørt og capribukser mv er det flott! Høye støvletter og shorts/ kort skjørt synes jeg ikke ser fullt så bra ut... synes det ser litt "horete" ut... ← Men ikke shorts som går litt lengre ned. Tror ikke de mente hotpants.
Gjest gjesta Skrevet 13. september 2006 #10 Skrevet 13. september 2006 Jeg liker ikke støvletter utenpå buksa i det hele tatt. Tjukke vinterstøvletter som skaper balanse kan funke, men ikke "vanlige" støvletter. Men jeg synes du skal gjøre akkurat som du vil, du kommer ikke til å skille deg ut om du gjør verken det ene eller det andre.
Gjest Skya Skrevet 13. september 2006 #11 Skrevet 13. september 2006 Ja takk, begge deler! Kommer jo an på hvilken bukse og hvilke støvletter til hvilken anledning. Men jeg synes heller ikke det er så fint med oppbrettet bukse, iallefall ikke helt opp til kneet. Men lange shorts er stilig til høye støvletter.
Festus Skrevet 14. september 2006 #12 Skrevet 14. september 2006 Men ikke shorts som går litt lengre ned. Tror ikke de mente hotpants. ← Buksa/ skjørtet bør rekke nesten ned til støvlettene i så fall... ja jeg vet jeg er sær...
Gjest Tanita Skrevet 14. september 2006 #13 Skrevet 14. september 2006 Ja, det er fint når den når nesten ned til støvlettene.
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 14. september 2006 #14 Skrevet 14. september 2006 Jeg synes det kommer veldig an på kroppsfasong og type bukse om det er pent eller ikke. F.eks. en med de værste ridebukselårene/pærefasong er slettes ikke pen i tight bukse nedi støvlettene, synes jeg. Da bør man heller ha en bukse med rette ben eller bootcut. Er det derimot en slank person med smale hofter og lår (som jeg har) synes jeg det kan være kjempefint med tighte jeans/bukser nedi et par lekre støvletter. Men jeg foretrekker et par lekre støvletter, gjerne med noen stilige detaljer, ikke noe billig syntet-dritt som ikke har fasong i det hele tatt. Men, dette er som med alt annet - smak og behag. Enhver må få lov til å bruke det man trives best i!
Kira27 Skrevet 14. september 2006 Forfatter #15 Skrevet 14. september 2006 Må takke for alle innspillene :icon_smile: Har nå vært å kjøpt meg et par lekre støvletter (som jeg gleder meg vilt til å begynne å bruke), og jeg blir nok å variere mellom å ha buksen inni støvletten (har slank figur) eller utenpå støvletten. Blir nok ikke å brette opp buksen
Gjest sansho Skrevet 22. september 2006 #16 Skrevet 22. september 2006 hei du.jeg syns du skal la støvlettne/bootsen være helt visene.syns d er rå sexy med støvletter på jenter.bruker selv cowboyboots.men jeg har et spørsmål ang boots på gutter.er ikke så mange gutter som bruker boots for tia.men hva skal til for å få dem til å begynne me det? hvordan bukse som får fram rompa mi? hva syns dere jenter om gutter som bruker ekte boots? bootsen min kosta nermere 2000 kroner så det er ikke no bullshitt.dere jenter vet jo at sko er viktig å at dere lukter kvalitet på lang avstand.merket er av sansho.vil høre fra dere jenter å gutter.
Gjest sansho Skrevet 22. september 2006 #17 Skrevet 22. september 2006 hei du.jeg syns du skal la støvlettne/bootsen være helt visene.syns d er rå sexy med støvletter på jenter.bruker selv cowboyboots.men jeg har et spørsmål ang boots på gutter.er ikke så mange gutter som bruker boots for tia.men hva skal til for å få dem til å begynne me det? hvordan bukse som får fram rompa mi? hva syns dere jenter om gutter som bruker ekte boots? bootsen min kosta nermere 2000 kroner så det er ikke no bullshitt.dere jenter vet jo at sko er viktig å at dere lukter kvalitet på lang avstand.merket er av sansho.vil høre fra dere jenter å gutter.
Millis Skrevet 22. september 2006 #18 Skrevet 22. september 2006 liker støvletter utenpå buksen og til kjoler og skjørt. Men hvis utenpå bukser kommer det an på hvor bred man er over baken. Gutter med cowboy boots.... eh... nei...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå