Gjest Tommelumsk Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 Dette blir litt vanskelig å forklare men håper likevel noen kan hjelpe meg. Er denne filmen gitt ut 2 ganger? Jeg husker jeg så den hjemme for noen år siden. Litt senere mener jeg å huske at den ble satt opp på kino??!! Jeg tror ikke det finnes 2 versjoner for jack gyllenhall var vel med i begge?. Nei, dette her synes jeg faktisk er ganske creepy. Kan noen opplyse mitt forvirrede sinn?
punktom Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 (endret) Det finnes en directors cut versjon som er ca 20 minutter lenger, men foruten den og originalen så finnes det nok ikke flere utgaver. Det var vel ved dvd-utgivelsen av dc-utgaven DD fikk oppmerksomhet, og igjen ble satt opp på kino. Eeeeller kanskje du lever i din egen DD-verden, og har ennå ikke klart å lukke parallelluniverset? Endret 12. september 2006 av punktom
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2006 #3 Skrevet 12. september 2006 Donnie Darko skulle settes opp på kino i statene, men så skjedde 11. september og det passet seg ikke med en film om et flykræsj. Derfor gikk den rett på DVD. Filmen ble etter hvert en kultfilm og ble satt opp på kino noen år senere. Det hjalp sikkert også at jake gyllenhaal gikk fra å være en anonym skuespiller til hot kjendis etter the day after tomorrow. Dermed ville jo filmen selge selv om den var noen år gammel. Det er for øvrig en av de beste filmene jeg har sett! Anbefaler den på det varmeste til alle som ikke har sett den enda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå