Gjest KristinK Skrevet 22. mars 2002 #1 Del Skrevet 22. mars 2002 Endelig har vi fått tatt noen bilder av innbydelsene våre. Nå er jeg selvsagt nysgjerrig på å få vite hva dere synes om dem. Noen som har noen tilbakemeldinger å komme meg? Innbydelsene kan dere se her: http://www.geocities.com/kristinkol/bryllu...ydelser.htm12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. mars 2002 #2 Del Skrevet 22. mars 2002 Kjempeflotte!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbita Skrevet 22. mars 2002 #3 Del Skrevet 22. mars 2002 Skikkelig stilige, Kristin!!!! Det må være kjekt å være så kreativ, selv har vi kjøpt på bokhandelen - enkelt og billig Skal ha samme seglet på baksiden som på bordkortene, for å få et slags gjennomgangstema.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KristinK Skrevet 22. mars 2002 #4 Del Skrevet 22. mars 2002 Nå blir jeg stolt! Det er så koselig å få positive tilbakemeldinger på det man har laget. Men vet jo ikke helt hva andre mener før de faktisk er sendt ut! Tar gjerne i mot flere tilbakemeldinger!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snorkfrøken Skrevet 22. mars 2002 #5 Del Skrevet 22. mars 2002 De var skikkelig fine! Så flink du er! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anni Skrevet 22. mars 2002 #6 Del Skrevet 22. mars 2002 Kjempefine!! Nå må jeg skjerpe meg i påsken så jeg får begynt på våre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppis Skrevet 22. mars 2002 #7 Del Skrevet 22. mars 2002 Nydelige KristinK! Har du limp bå bånd på "hver side", og så knytt dem sammen i en sløyfe? Var båndet dyrt?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyren Skrevet 22. mars 2002 #8 Del Skrevet 22. mars 2002 Kjempeflotte !! Blir rent misunnelig over at dere er så kreative.... For oss blir det nok ferdig lagde 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KristinK Skrevet 22. mars 2002 #9 Del Skrevet 22. mars 2002 På hver side har jeg limt messingringer og så har jeg knytt en sløyfe med gullbånd mellom de to messingringene. Skjønte du noe av det? Husker ikke hva båndet kostet, men det ble ikke akkurat all verdens utgift på disse invitasjonene. Vil anta at vi brukte ca: 30 kr på tyll 60 kr på lim 70 kr på messingringer 30 kr på sløyfebånd Og da har jeg tatt krtaftig i.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppis Skrevet 22. mars 2002 #10 Del Skrevet 22. mars 2002 Ja, jeg skjønte det! Lurt! Hvor mange invitasjoner har dere laget? Tar det lang tid? Vi skal lage 29 invitasjoner... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KristinK Skrevet 22. mars 2002 #11 Del Skrevet 22. mars 2002 Vi har laget ca 30 invitasjoner. det har tatt sin tid. Jeg har faktisk holdt på siden januar, men fremdriften har egentlig ikke vært så stor. Til sammen brukte jeg en god del timer, men det var verdt det. Og det morsomste av alt er at ideen hadde vi helt alene, uten å se på noen andre invitasjoner som liknet!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. mars 2002 #12 Del Skrevet 22. mars 2002 Nydelige innbydelser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junibrud Skrevet 22. mars 2002 #13 Del Skrevet 22. mars 2002 Kjempefine! Koselig å få så fine innbydelser som du har laget selv Vi skal lage vår i påsken 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Astra Skrevet 22. mars 2002 #14 Del Skrevet 22. mars 2002 Kjempeflotte og originale innbydelser. Som flere har sagt før er det ordentlig stas å få hjemmelagede innbydelser Hvor kjøpte dere papir og hvor mye er papirutgiftene, sånn ca? Klem fra12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KristinK Skrevet 22. mars 2002 #15 Del Skrevet 22. mars 2002 Papir ja... Jeg fikk faktisk en hel pakke av min mors samboer, så det var helt gratis. Jeg tror ikke det koster mye for en sånn med papir. Hvis man kikker på Binders e.l. tror jeg man får 500 ark til under 100 kr. Godt under 100 kr bør det være. Forresten er arkene vi har brukt litt stivere enn vanlige tynne ark. Det gjør at invitasjonene holder fasongen godt. Vi bruker sannsynligvis det samme papiret til kirkeprogrammene. Kanskje vi lager en forside med noe brent rundt kanten der også...det er lissom dette som kommer til å gå igjen i bryllupet vårt!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trine Skrevet 22. mars 2002 #16 Del Skrevet 22. mars 2002 Hei Kristin. Innbydelsene var kjempeflotte og originalt laget. Ikke forstår jeg hvor dere får all kreativiteten fra. Sliter fremdeles med hvordan våre skal se ut, og vi skal sende de ut rett etter påske.....dvs. dårlig tid. Men det ordner seg nok. (får "stjele" litt her og litt der av dere som er så flinke) 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KristinK Skrevet 22. mars 2002 #17 Del Skrevet 22. mars 2002 Trine; du kommer garantert til å finne noen fine løsninger. selv laget vi en god del ulike forslag før vi bestemte oss. Men da dette siste forlsaget kom opp, var vi enige ganske kjapt at dette faktisk ble bra. Forresten må jeg vel også legge til at jeg begynte å planlegge bordkort og invitasjoner allerede dagen etter at han fridde til meg...så jeg har kommet opp med ganske mange forskjellige ideer på den tiden. Trenger du inspirasjon råder jeg deg til å kikke på KG's kolleksjon, samt på de bildene folk har lagt ut her. Hobbybøker som omhandler kort er også smart å kikke i.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nanban Skrevet 22. mars 2002 #18 Del Skrevet 22. mars 2002 Hei Kristin. Flotte invitasjoner! Men hvordan får du lagt alt ut? Hva slags kamera har du? Har lyst til å gjøre sånn selv... Er så gøy å se på deres hjemmesider og sånn... nanban12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KristinK Skrevet 22. mars 2002 #19 Del Skrevet 22. mars 2002 Bildene er tatt med et digitalt kamera jeg har lånt. Men har du tilgang til en scanner kan du jo scanne inn vanlige bilder der. Morsomt å kunne vise frem tingene man har laget og få tilbakemeldinger på det! Ønsker du å opprette en hjemmeside finnes det mange steder du kan lagre en side gratis! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. mars 2002 #20 Del Skrevet 23. mars 2002 synes de var kjempe flotte jeg klem fra *Perser* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå