Gjest Gjesta Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 Har noen prøvd den nye Diorshow-mascaraen som er kommet? Den skal visstnok først og fremst gi lengde, og kosten er ikke så stor som på den vanlige. Jeg så den i vinduet hos Esthetique i dag, men har ikke sett nærmere på den.
*Dolly* Skrevet 14. september 2006 #4 Skrevet 14. september 2006 Jeg liker ikke så godt den vanlige Diorshowen. Men må innrømme at jeg er litt nysgjerrig.
Gjest gjesta Skrevet 14. september 2006 #5 Skrevet 14. september 2006 Jeg liker ikke så godt den vanlige Diorshowen. Men må innrømme at jeg er litt nysgjerrig. ← Jeg også du. Liker heller ikke Diorshow, men den nye er jeg nysgjerrig på. Håper ikke at den er så parfymert som diorshow i allefall...
Elbereth Skrevet 14. september 2006 #6 Skrevet 14. september 2006 Jeg liker veldig godt Diorshow, men ble nysgjerrig på den nye. Skal utenlands om ei ukes tid, får titte etter den på taxfree...
Gjest Cerise Skrevet 14. september 2006 #7 Skrevet 14. september 2006 Jeg liker veldig godt Diorshow, men ble nysgjerrig på den nye. Skal utenlands om ei ukes tid, får titte etter den på taxfree... ← Oppdater oss om du finner den, vi er mange som er nysgjerrig
Gjest Gjesta Skrevet 15. september 2006 #8 Skrevet 15. september 2006 Den hadde en rar børste; flat på den ene siden, normal på den andre. Denne børsten er av normalstørrelse, ikke diger som den vanlige Diorshow. Jeg stod over å kjøpe, og endte heller opp med Hypnose denne gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå