Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjære alle sammen,,jeg er såå utålmodig,nærmer meg snart de 30,men har ikke prøvd lenge så skal ikke klage.Men trenger bare litt oppmuntring,og det vet jeg at jeg får her.Leser inne her at mange skriver at de tror at de endelig har blitt gravide siden de kjenner murringer og stikking i underlivet,men at det fortsatt er noen dager til testing,jeg hadde sånn stikking forrige prøveperiode,og murringer helt nederst i magen,var ikke gravid da,så er på ny prøving nå.Hadde egg,løsning i helgen,så det er enda halvannen uke til jeg kan teste meg,og det jeg lurer på:er det noen inne her(og det er det sikkert)som ikke har hatt noe som helst symptomer i det hele tatt før dere tok testen?eller er det vanlig at man har disse murringene når man har blitt gravid?

det er jo sikkert sånn for dere alle her inne,men man håper jo og tror at jo denne gangen tror jeg det klaffa,men når man ikke har noen som helst tegn,,så tviler man jo.....tusen takk for at dere gadd og lese,måtte bare lufte meg litt,vi har jo alle gode og dårlige dager,,, :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så absolutt LindaL - alle har vi gode og mindre gode dager :klem: er vel sånn livet er....

Men, jo - noen kjenner vel murringer mens andre ikkje kjenner noe før man tester. Selv hadde jeg mye "murringer" og menslignende smerter vel halvannen uke før jeg skulle teste. Vi er jo så individuelle alle sammen så det kan utarte seg på mange forskjellige måter.

Når er IKM'en din?

Skrevet

Godt å høre at det er flere som har det på samme måten...jeg har IKM neste helg,altså den 23 sept,,har begynt å få murringer,både i går og endel i dag,kjennes ut som jeg skal ha mensen,har faktisk vært på do og sjekka et par ganger i dag,og mye utflod,I tillegg så har jeg vært oppe 2 ganger på do ogtissa 3 netter på rad,og det er ikke likt meg,,så jeg krysser fingre og tær,,,,føles som en evighet og vente til neste helg med og teste....takk for at du gadd og lese og svare meg :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...