Gjest Gjest Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 Hvor mye koster det med klipp og striping her? Er de flinke? Ser de hva du kler i forhold til ansiktet, eller er de av de som bare klipper i vei...?
Saeria Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 Hadde du visst hvor mange ganger jeg har skrytt av de her på KG ....De er kjempeflinke. Jeg går fast til Morten og han er super! Han er veldig flink til å se hva som kler en, til å komme med forslag og han er kjempeflink til å se hvilke farger som kler en. De andre frisørene er minst like flinke etter hva jeg har forstått. :-D
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2006 #3 Skrevet 12. september 2006 Men hvordan er prisnivået? Er det lang ventetid på timer?
Flarn Skrevet 13. september 2006 #4 Skrevet 13. september 2006 Jeg var der i dag. Timen bestilte jeg i går, så ventetiden trenger du nok ikke bekymre deg for. Det var en blond jente som klippet meg, kjempeflink selv om hun var forkjølet stakkar. Jeg er utrolig fornøyd. Jeg betalte ca 1500 for klipp, farge, en diger shampoo og voks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå