Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei samboeren min blir 25 år om et par uker. Jeg er ikke verdens rikeste om dagen...iallfall ikke med den strøm-regninga jeg får :(

Noen som har noen forslag til hva jeg kan kjøpe til han... eller gjøre? Han er ikke en person som liker å gå ut, spiser helst hjemme og ser helst film hjemme. Hadde vært moro å komme opp med noe orginialt!!! Men nå er ikke jeg av den kreative sorten, men kanskje DU er!!!??

Takker for alle svar ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min har og bursdag om et par uker.

Tenkte å ordne noe hjemme jeg.(vi bor ikke sammen)

men samle litt felles venner,lage noe mat han liker.

Lenger enn det har jeg ikke kommet :ler:

Man kan jo se selv om man vil dra ut etterpå..

koselig å være hjemme og..

Man kan egentlig be folk etter økonomien :D

Har ikke råd til å lage mat til 30 stk jeg lixom..

Skal kjøpe en eller annen gave....ikke helt sikker på hva ennå..*tenke tenke*

Gjest Hilde K S
Skrevet

Kidnapp han og ta han med på en bedre lunsj !

Skrevet

Lei en prosjektor og hvis favorittfilmen hans på kino hjemme i stua (gjerne med god mat og venner)...

Skrevet

Frokost på sengen med høylydt bursdagssang (med "morra-stemme") :lol:

Gi ham (kvelden før) et slikt kort som man får når man bestiller frokost på et hotell, med ulike alternativer man kan krysse av for i kategoriene drikke, varm drikke, brødtype, pålegg...osv.

På frokostbrettet kan han få en liten gave f.eks. noe nytt undertøy, kondomer i alle farger, noe "mannete" kroppspleie e.l. Gavekort er også en god idé, spesielt hvis du har lite penger ("jeg baker din favorittkake", "jeg lager din favorittmiddag", "jeg steller i stand videokveld/maraton"...).

Så kan du invitere noen venner av ham/dere, og enten ha middag eller bare snacks (alt etter smak og økonomi).

Mannen blir sikkert like glad for masse deilig oppmerksomhet som han ville blitt for en dyr gave...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...