Gjest Skya Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 (endret) Jeg kjøpte MP3-spiller idag, fra Asono. Men jeg får ikke lagt inn sanger på den. Jeg setter den i USB-porten og får spørsmål om hva jeg vil gjøre med den, jeg åpner mappen flyttbar disk, og så flytter jeg noen sanger over dit. Men de kommer jo ikke over på spilleren. For når jeg tar den ut av USB'en så står det NO Music. Men når jeg setter den inn igjen så står de sangene jeg har overført på flyttbar disk. Hva gjør jeg feil? Endret 12. september 2006 av Skya
Kykkelikokos Skrevet 14. september 2006 #2 Skrevet 14. september 2006 Finnes det noen mapper inne på flyttbar disk? Kanskje du må legge filene over i en spesiell mappe for at spilleren skal klare å lese dem?
Gjest Skya Skrevet 14. september 2006 #3 Skrevet 14. september 2006 Det gjorde ikke det, support kunne heller ikke hjelpe meg. Så jeg leverte den inn og fikk en ny. På den nye fikk jeg lagt inn musikk, men ikke mer enn 600 MB (spilleren var på 1GB). Så jeg måtte bytte den også, og nå har jeg satset på et annet merke.
Gjest Skya Skrevet 14. september 2006 #5 Skrevet 14. september 2006 Bare hvis man hadde eldre Windows, jeg har XP.
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2006 #6 Skrevet 14. september 2006 mulig du fjerner spilleren fra usb'en for tidlig. jeg har liten asono og må vente en god stund dersom jeg laster over mange filer på en gang.
Gjest Skya Skrevet 14. september 2006 #7 Skrevet 14. september 2006 Uansett: jeg har satset på et helt annet merke, og den funker! :rosasmil:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå