Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så dette på søndag, men da er det vel 1 eller 2 episoder jeg har gått glipp av fra sesongstart, tror jeg...

Og lurer på: Hva er det Marissa og ... (nå glemte jeg navnet hans) har gjort siden de ble kastet ut av skolen de gikk på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Marissa skjøt broren til Ryan, men det var fordi han holdt på å kvele Ryan(og han prøvde å voldta henne tidligere).

Skrevet

Åja... skjedde det nå i denne sesongen, eller var det det som skjedde i slutten av forrige sesong som TV3 sendte?

Det hørtes nemlig kjent ut. Men, jeg skjønte det ikke da jeg så resymé i begynnelsen til episoden jeg så på på søndag...

Skrevet

Etter det jeg kan huske så sluttet forrige sesong tv3 sendte med at Kirsten krasja i fylla og seth stakk av med båten.

Har tv3 hoppet over en sesong eller har jeg rett og slett ikke fått med meg at de har sendt 2. sesong?

Skrevet

Det lurer jeg også på nå...

Jeg husker ikke at Kirsten flyttet vekk fra familien sin heller. Ikke at Caleb døde heller... eller at moren og faren til Marissa fant tilbake til hverandre. Var ikke faren til Marissa sammen med tanta til Seth?

• 1 måned senere...
Skrevet

De har vist begge sesongene på tv(og nå serie tre), men det har vært veldig lite raklame for det, og i tillegg til at det er vist på veldig dumme tidspunkter... Tror kanksje også at serie to gikk på tvn. Dette er uansett den beste serien siden sex og singelliv!

Skrevet

Tror de har sendt 2 sesong, men det er såpass lenge siden! At Caleb døde osv skjedde i slutten av 2 sesong.

Jeg har sett hele 3 sesong :) Og den ender litt tragisk..

Skrevet

Og jeg har sett den første episoden i sesong 4! Endelig er den tilbake. :)

Skrevet
Og jeg har sett den første episoden i sesong 4! Endelig er den tilbake. :)

Jeg er også i gang med episode 4! Jippi!!!

Skrevet
Jeg er også i gang med episode 4! Jippi!!!

eller sesong 4 om du vil :)

Gjest Gjest_camilla_*
Skrevet

hei

jeg lurer på om noen vet om det er mulig å kjøpe alle tre sesongene i en pakke akkurat som sex og singelliv skoesken? jeg er ett år i frankrike, the oc går her men jeg takler ikke mere seth, ryan etc. på fransk!

hvis noen kan hjelpe meg hadde jeg blitt lykkelig!!

Gjest ksongvjfkosovo
Skrevet
eller sesong 4 om du vil :)

sesong 4?

naar har du sett den, begynner jo i kveld, altsaa premieren paa sesong 4 her i usa..

Skrevet
sesong 4?

naar har du sett den, begynner jo i kveld, altsaa premieren paa sesong 4 her i usa..

Fox streamet den i forrige uke!

Skrevet
sesong 4?

Når serier begynner og sendes i USA, ligger de på nettet. Bare å laste ned. Men det er ikke noe jeg anbefaler, altså, for det er jo ikke lovlig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...