Eowyn Skrevet 14. januar 2003 #1 Del Skrevet 14. januar 2003 Hei! Er passe iriitert og forbannet nå..... Det er nemlig ei berte som går i klassen til forloveden min som på død og liv skal prøve å ødelegge mellom meg og han. Ikke det han hun blir å klare det da, men fy fader det er plagsomt. Jeg blir så sliten og lei meg, for hun er virkelig ond. For eksempel så sa hun at "hadde det ikke vært for at hun hadde type, så skulle hun ta kjæresten min fra meg"! Og det sa hun til en venninne av meg som hun visste ville si det til meg.... Hun har kjent han lengre enn meg pga at de har gått befalsskolen osv sammen, men det gir jo henne ingen rett til å si f.eks at "jeg har kjent han lengre enn deg, så tilslutt vil han ha meg" og lignende. Hallo, jenta er 22 år! Snakk om å være barnslig! Og så er hun av den dominerende, maktsyke typen som tror at alle vil være venner med henne...Jævlig irriterende!! Hun må jo være sinnsyk i hodet!!! Hun drev en stund på med å sende "anonyme" mld fra nettet, og jeg og typen min har flere ganger bedt henne om å slutte men da nekter hun selfølgelig på at det var henne...typisk...Det siste er at hun tenkte å anmelde meg for noen som hun tidligere (TRODDE) var vennene hennes, hadde snudd ryggen til henne....Det var liksom min feil, for jeg hadde fortalt dem om de meldingene. Hva skal man gjøre med sånne folk? Kan jo ikke bare banke henne opp heller... Men nå er det like før jeg gjør det altså, for hun har gått skikkelig over grensen!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 14. januar 2003 #2 Del Skrevet 14. januar 2003 Å dette kjenner jeg igjen..er ikke mange jeg hater,men det er ei.. :evil: Noen er bare helt idiotiske i hue.. Hun har holdt på som du beskriver.. Er så dårlig gjort. Man legger seg ikke etter de som e ropptatt så til de grader.. :evil: Eneste "rådet" jeg har er egentlig bare å gi f i henne,og be han gjøre det samme.. snakke så lite som mulig med henne. Evt om du er typen til det,snakke med henne..si hva du mener.. Det har ikke jeg turt ennå da men.. Sånt ødelegger..man blir jo lei seg.,forbanna drittjente ass. (heh,jenter..er to med hu jeg snakka om ) Lykke til :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. januar 2003 #3 Del Skrevet 14. januar 2003 vel..hvis hun sier noe sånt rett til deg.. kan du jo svare tilbake med at "jamen..han er sammen med meg og vi er forlovet..jeg ser ingen konkurranse i deg, jeg synes bare synd på deg som ikke har noe mer å finne på enn dette" ...Overbærende og selvsikker er som regel mer nyttig. Og anmelde deg kan hun ikke gjøre på et så tynt grunnlag... Skal hun gjøre det vil jo det isåfall noe hun finner på og en falsk anmeldelse vil jo bare gjøre henne vondt.. du har vel flere som taler for deg ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 14. januar 2003 #4 Del Skrevet 14. januar 2003 Min nåværende kjæreste hadde en slik jente i sin bekjentskapkrets som skapte problemer for han og meg i begynnelsen av vårt forhold. E- mail, sms, brev og telefoner kom fra henne daglig med seksuelle hentydninger til han og fornærmelser mot meg. Løsningen ble at han og jeg dro til leiligheten hennes og stilte henne regelrett mot veggen og gøv løs på henne (verbalt, ikke fysisk). Det tok ikke lang tid før hun begynte å strigråte og da bare gikk vi. Siden hørte vi ikke ett ord fra henne. Klar beskjed er ofte den beste løsningen. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. januar 2003 #5 Del Skrevet 14. januar 2003 jeg kjenner meg noe sinnsykt igjen... eks til min smboer ,de var bare sammen i 2 mnd ; skapte seg helt gal... vi ble sammen om sommeren rett etter d var slutt mellom dem( en mnd ca. han jobbet 2-3 uker borte i slengen s d var jo begrenset hvor mye de så hverandre. ) any way..... jeg bor på vestlandet mens han og eksen er fra østlandet.... men alikevel gjennom hele sommeren bombaderte hu han med tlf, mld ol... om at hu var gravid, elsket ham , ol... skikkelig plagsomt, og jeg blei jo dritlei meg...skikkelig super start på forholdet...uansett alt var bare oppspinn.... men mld kom med gjevne mellomrom, og som d monsteret jeg er til tider :evil: og barnslig også, så klarte jeg ikke å heve meg over hennes nivå, og startet å svare på flere av mld... noe som førte til enda flere tårer fra min del...sårende ting og anklager hun kom med... uansett d endte med at jeg og sambo sendte noen skikkelige stygge mld til henne, om hvor lite inteligent,stygg, teit ol. hun var.... de var rimelig ondskapsfulle men hallo d er da lov å være sinna vel, d endte med at vi ikke hørte noe på ei stund..... men så ringte politiet :o til meg om at d var komt inn anmeldelse på meg... gjett hvem...joda d var hu forbanna hurpa som påstod at jeg plaga hu... da er d altså snakk om at hu har drevet og prøvd å splitte oss i over 2 år.... joda så jeg måtte i avhør, og sambo også.... fy faen... heldigvis ble saken henlagt men d føltes helt sykt... så dette viser bare hvordan noen er i stand til hva som helst..... og for den del hvordan politiet tydeligvis prioriterer sakene sine... så d med at d ikke er grunnlag for anmeldelse er bare tull, du kan anmelde hvem du vil når du vil... jeg spurte nemlig... men hu heren hadde spart på mld fra meg( de stygge som vi sendte da hu endelig holdt opp, trodde vi...) så de var liksom en trussel mot henne da... sa de... så pass for all del på hav dere skriver til folk, for i terorien kan du bli anmeldt for å ha kalt noen idiot, jævlig og ond... bare en liten advarsel... men dere kan jo trygt si at jeg hater hu megga.... + at behandlingen av saken tok 8 mnd så d vare ei kjip tid.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 14. januar 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 14. januar 2003 Takk for gode tips! Denne jenta er ikke lett å ha med å gjøre, av natur er hun veldig dominerende og har veldig mange på sin side som hun har fått mot meg. MEN, jeg har også veeeldig mange på min side, som heller aldri har likt henne. Så alene står jeg ikke. Typen min har flere ganger bedt henne om å la meg være i fred, har selv pratet med henne for å få ordnet opp. Da var jeg ganske hvass i uttalelsene mine, så hun bør skjønne nå at jeg alldeles ikke liker henne, og at hun bør holde seg langt unna. Men.....er jo alltids lov å håpe. For hvem andre enn henne satte ut et rykte om meg at jeg hadde flørtet med noen gutter da vi var en jentegjeng ( der hun tilfeldigvis og var med) som var på byen?!! Det var jo ikke sant i det hele tatt, men dette fikk jo forloveden min høre, å da ble jo han sur på meg. Men det ordna seg, men jeg fikk jo et stygt og usant rykte på meg. Men hvis hun ikke gir seg, så kommer jeg seriøst til å anmelde henne for trakassering. Det blir vel ikke for dumt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morgan Skrevet 14. januar 2003 #7 Del Skrevet 14. januar 2003 Huff,da har du med en psykopat å gjøre,er jeg redd.Og da skal du gjøre som de lærde sier,holde deg unna.Du skal kun svare "hva og ja".Du klarer aldri vinne noen diskusjon med slike,du ender opp med å brenne deg selv opp for krefter og ressurser.De er herrer i sitt eget univers og deres sannhet er den riktige. Prøv så godt du klarer å svare "hm og ja" og styr unna.Selv legger jeg meg aldri ut i diskusjon med slike,du klarer aldri vinne. Jeg ønsker deg lykke til videre,håper det ordner seg :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. januar 2003 #8 Del Skrevet 15. januar 2003 Du kan faktisk anmelde henne til politiet, hvis hun ikke gir opp plaginga si, kan du i første omgang true med politiet til henne, eller gjør som Milla sa, la kjæresten din snakke fornuft og la ham angripe henne verbalt kraftig, slik at hun skjønner alvoret. Hjelper ikke dette, vel da må du bare anmelde henne, noe annet vil ikke fungere da tror jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 15. januar 2003 #9 Del Skrevet 15. januar 2003 Jeg skjønner ikke jenter som er etter opptatte gutter. Hva er det med disse jentene at de ikke skjønner at de har tapt? JEG blir så forbanna over jenter som ikke respekterer at et par er sammen, forlova, samboere eller gift. Det må være noe galt opp i huet på de jentene som prøver å få gutten sin tilbake og trakkaserer de involverte for å få ham tilbake. Er det slutt så er det slutt, les SLUTT. Glad for at jeg selv ikke har opplevd noe lignende i mitt forhold enda. Men hadde ei jente prøvd å ødelegge og holdt på leeenge, skal jeg love jeg med glede hadde gitt henne inn fysisk og psykisk. Men som dere andre sier her inne, hadde jeg ikke gitt henne inn fysisk, for det er ikke verdt å åke inn og bli anmeldt for noe sånt. Er enig med Morgan her at det beste er å holde avstand og bare avvise og ignorere henne helt til hun ikke gidder mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. januar 2003 #10 Del Skrevet 16. januar 2003 Min nåværende kjæreste hadde en slik jente i sin bekjentskapkrets som skapte problemer for han og meg i begynnelsen av vårt forhold. E- mail, sms, brev og telefoner kom fra henne daglig med seksuelle hentydninger til han og fornærmelser mot meg. Løsningen ble at han og jeg dro til leiligheten hennes og stilte henne regelrett mot veggen og gøv løs på henne (verbalt, ikke fysisk). Det tok ikke lang tid før hun begynte å strigråte og da bare gikk vi. Siden hørte vi ikke ett ord fra henne. Klar beskjed er ofte den beste løsningen. Milla Så absolutt min metode også!! Havnet og i en slik situasjon en gang, tok det GRUNDIG opp med ex'en til han som nå er min ex. Det ble en skikkelig oppvask, og han måtte tilslutt ta det opp med henne. Men det hjalp. Det lure er nok selvsagt og å holde kjeft, og bare la det skure og gå, men er man en hissigpropp, så er man en hissigpropp :D Vis hvem som er sjefen, sier jeg! Jeg skjønner ikke jenter som er etter opptatte gutter. Hva er det med disse jentene at de ikke skjønner at de har tapt? Det har vel kanskje noe med, iallefall når ex'ene begynner å plage, at de ikke liker å godta det at gammelkjæresten klarer å finne seg en ny partner. Jeg synes heller ikke det er kjempekult når mine ex'er går videre, men hva skal man gjøre?? Det er jo bare å godta det. Går fort over. Men selvsagt, hos enkelte er jo den lille "sperren" i hodet borte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. januar 2003 #11 Del Skrevet 17. januar 2003 Du må forstå at hun bare er ute etter oppmerksomhet? Mitt råd er: IGNORER HENNE!!!!!!!!!! BEGGE TO!!!!!!!!!!! Fortsett ikke å la deg irritere over henne. Dette vil nok bare gi henne mer skyts, slik jeg oppfatter henne. Jeg skjønner ikke engang at du gidder å bruke tid og energi på henne. Betyr hun så mye? Ser du henne som en trussel for forholdet ditt? Er hun så imponerende? Og i såfall hvorfor? Har forloveden din følelser for henne? Neivel;;; Stoler dere to på hverandre? Elsker dere hverandre? OK, da er det vel ikke noe problem? Slapp av, hun er KUN ute etter oppmerksomhet. Oppnår hun ikke det, vil hun til slutt innse at løpet er kjørt!!!!!!!! Kvinne i 30-årene , fra Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 17. januar 2003 #12 Del Skrevet 17. januar 2003 Slike mennesker er så inni svarteste irriterende... Vet du hva jeg gjorde??? Dama hadde samboer og unge og hadde rota med typen min på si. Etter vi ble sammen drev hun å ringte og la på, sendte hemmelige sms fra nettet og fikk venninnene til å ringe kjæresten min osv. Han ba henne flere ganger om å la være og jeg truet med å fortelle det til hennes kjæreste noe som ikke hadde kostet meg en kalori å gjort. En dag da hun ringte og la på, ringte jeg henne opp igjen med det samme og sa at kjæresten min var på vei ut på politistasjonen for å anmelde henne og at hun hadde ikke råd til IKKE å tro meg. Morsomt å få noe slikt på rullebladet sa jeg., Etter dette var det stopp fra hennes side og vi hørte aldri mer fra henne igjen. :D Lykke til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 19. januar 2003 Forfatter #13 Del Skrevet 19. januar 2003 Fint å få tips fra noen som har vært i samme situasjon!! Svar til gjesten, nei ,jeg ser ikke på henne som en trussel, på ingen måte. Og hvor lett tror du det er å ignorere en som holder på slik?!!? Det er IKKE enkelt. En person som stadig gjør nye forsøk på å ødelegge for forholdet ditt, prater usant dritt om deg osv, det tar virkelig på..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 20. januar 2003 #14 Del Skrevet 20. januar 2003 Skal vi gå sammen KGjenter...og ta disse jentene,en etter en.. :evil: :D ..er helt utrolig mange idiotiske mennsker.. de fortjener å få igjen noe skikkelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. januar 2003 #15 Del Skrevet 21. januar 2003 Jepp, Madison! Jeg melder meg frivillig til whoop'ing av some asses!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 21. januar 2003 #16 Del Skrevet 21. januar 2003 Yesss,da er vi 2..nei 3..marte er nok og med.. Dette kan bli bra.. hehe ..aldri banka noen før jeg,heh,er lixom ikke sånn..men dette blir jo GØY :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 21. januar 2003 Forfatter #17 Del Skrevet 21. januar 2003 Hihi, jeg er også med på den, Madison! God idè, la oss danne en anti-terror gruppe mot plagsomme, egoistiske, tåpelige, helt på trynet, syke i huet og idiotiske jenter som bare er ute etter å ødelegge for andre. :evil: TUSEN TAKK FOR STØTTEN!!!! Dere er så kule, tror jeg hadde vært ganske deprimert uten dere... :kgblunk: Stor klem fra meg!!!!! :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 21. januar 2003 #18 Del Skrevet 21. januar 2003 Du er god da :D ..dette fixer vi jenter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. januar 2003 #19 Del Skrevet 22. januar 2003 *bretter opp armene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 22. januar 2003 #20 Del Skrevet 22. januar 2003 Ja vi får gjøre oss klare..hehe.. "manne oss opp"..(det er rart ord ass..høres så maskulint ut lixom..) men skal det være så skal det være :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå