bebisss Skrevet 16. juni 2013 #81 Skrevet 16. juni 2013 FTW trodde alltid det betydde fuck that way, aner ikke hvorfor jeg trodde det, det passer ikke helt sammen heller
Yme Skrevet 16. juni 2013 #82 Skrevet 16. juni 2013 Du vil bare ha mine sant? Det kommer an på hvilke grenser du hadde satt, om jeg fikk tilgang... Hadde det vært greit om jeg brukte dem som transportmiddel, for å spare busspenger?
Ferny Skrevet 16. juni 2013 #83 Skrevet 16. juni 2013 Det kommer an på hvilke grenser du hadde satt, om jeg fikk tilgang... Hadde det vært greit om jeg brukte dem som transportmiddel, for å spare busspenger? De kan ikke transportere, må transporteres.
Yme Skrevet 16. juni 2013 #84 Skrevet 16. juni 2013 De kan ikke transportere, må transporteres. Regner med at du snakker av erfaring her, og at du pleier å transportere dem selv... Så kan du kanskje transportere meg også? Kan jeg sitte på skuldrene dine?
Ferny Skrevet 16. juni 2013 #85 Skrevet 16. juni 2013 Regner med at du snakker av erfaring her, og at du pleier å transportere dem selv... Så kan du kanskje transportere meg også? Kan jeg sitte på skuldrene dine? Liker at du fikk vridd dette til at jeg skal hjelpe deg med å slippe utgifter til buss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå