Yme Skrevet 16. juni 2013 #41 Skrevet 16. juni 2013 (Og Yme, du er en dritt. ) Jeg er enig i det du har skrevet, utenom den delen du siterte der. Jeg er en nydelig, silkemyk person, akkurat som dopapir.
Gjest Hyssingen Skrevet 16. juni 2013 #42 Skrevet 16. juni 2013 Høres helt malplassert ut å skrive "ftw!" som en kommentar på et rett opp og ned bilde, egentlig. Hadde du vært utkledd som noe nerdete, så hadde det ikke vært fullt så malplassert... Den beste oversettelsen til norsk for ftw (som jeg kommer på atm) må være "for alle penga". Sjokoladekake ble jo brukt som eksempel tidligere i denne tråden, og for ikke-nerdete folk så ville da sjokoladekake ftw! = sjokoladekake for alle penga. (Og Yme, du er en dritt. ) FAP
Gjest Hyssingen Skrevet 16. juni 2013 #44 Skrevet 16. juni 2013 Fap betyr noe helt annet Det var jo derfor det var moro.. 2
Ferny Skrevet 16. juni 2013 #46 Skrevet 16. juni 2013 Om ei dame kommenterer et bilde med FTW, betyr det at hun liker det...??? ÅÅh HERREGUD. Når jeg skrev - sommerbilder FTW! Så mente jeg noe a la: sommerbilder for teeeeh win (lzm). Det blir litt sånn.... sommerbilder for alle penga - som en oppegående person har skrevet lengre nede i tråden. Det er helt normal bruk av ordet. 1
Ferny Skrevet 16. juni 2013 #47 Skrevet 16. juni 2013 Enten det, eller så forstår hu ikke hva FTW betyr... De er jo ikke så smarte, stakkar høhøhøh Sikkert ganske mye smartere enn deg.
Yme Skrevet 16. juni 2013 #50 Skrevet 16. juni 2013 Eh, jo. Helt sikkert. Nei, det er faktisk litt over 90% sjanse for at jeg er smartere enn deg. De testa intelligensen min da jeg var til utredning, og da fant de ut at jeg hadde høyere intelligens enn... Hmm... Lurer på om det var 92% av befolkningen, eller noe sånt. Så selv om det kan hende du er smartere enn meg, er det faktisk bare rundt 10% sjanse for det, så det er absolutt ikke "sikkert" at du er det, men det er absolutt ikke umulig heller.
sofie777 Skrevet 16. juni 2013 #51 Skrevet 16. juni 2013 Nei, det er faktisk litt over 90% sjanse for at jeg er smartere enn deg. De testa intelligensen min da jeg var til utredning, og da fant de ut at jeg hadde høyere intelligens enn... Hmm... Lurer på om det var 92% av befolkningen, eller noe sånt. Så selv om det kan hende du er smartere enn meg, er det faktisk bare rundt 10% sjanse for det, så det er absolutt ikke "sikkert" at du er det, men det er absolutt ikke umulig heller. Tenker vi sier rundt 18 %, jeg! Selv jeg er intelligent nok til å regne ut det Artig at man har hentet opp en tråd der et enkelt spørsmål ble stilt og det ikke er skrevet noe siden 2010 (utenom det siste døgnet).
Sommee Skrevet 16. juni 2013 #52 Skrevet 16. juni 2013 ÅÅh HERREGUD. Når jeg skrev - sommerbilder FTW! Så mente jeg noe a la: sommerbilder for teeeeh win (lzm). Det blir litt sånn.... sommerbilder for alle penga - som en oppegående person har skrevet lengre nede i tråden. Det er helt normal bruk av ordet. Du skrev jo ikke det, du skrev: Bilder til bildetråden på kg FTW! Hehehe Men uansett, takk for komplimentet:P
Ferny Skrevet 16. juni 2013 #53 Skrevet 16. juni 2013 Du skrev jo ikke det, du skrev: Bilder til bildetråden på kg FTW! Hehehe Men uansett, takk for komplimentet:P Hahah! Ja, husket ikke nøyaktig hva jeg kommenterte. Men var uansett ganske sikker på at du måtte google det.
Sommee Skrevet 16. juni 2013 #54 Skrevet 16. juni 2013 Eh, jo. Helt sikkert. Jeg kan ta en spørsmålskonkurranse for å avgjøre hvem som er smartest av dere to. Spørsmål 1: Hvor mange mager har kua? HØHØHØ... 2
Yme Skrevet 16. juni 2013 #55 Skrevet 16. juni 2013 Tenker vi sier rundt 18 %, jeg! Selv jeg er intelligent nok til å regne ut det Hvordan blir 100 minus 90 (eller eventuelt 92) 18? 1
Ferny Skrevet 16. juni 2013 #56 Skrevet 16. juni 2013 Jeg kan ta en spørsmålskonkurranse for å avgjøre hvem som er smartest av dere to. Spørsmål 1: Hvor mange mager har kua? HØHØHØ... *Rekker opp hånden* men lar Yme svare først, siden han har vært til utredning for mad cow disease. 1
Gjest Tirkes Skrevet 16. juni 2013 #57 Skrevet 16. juni 2013 Mye mer interessant å finne ut hvor mange sommerfugler en ku har i magen(e) når hun er forelska. 2
Yme Skrevet 16. juni 2013 #58 Skrevet 16. juni 2013 *Rekker opp hånden* men lar Yme svare først, siden han har vært til utredning for mad cow disease. Google sier 4, så da velger jeg det!
Ferny Skrevet 16. juni 2013 #59 Skrevet 16. juni 2013 Google sier 4, så da velger jeg det! Yme er allerede tatt i juks!
Gjest Tirkes Skrevet 16. juni 2013 #60 Skrevet 16. juni 2013 (endret) Ble det satt begrensinger på hjelpemidler? Dersom ikke - er det da ikke smart å benytte seg av disse hjelpemidlene? Er det ikke intelektuelt riktig å sjekke sine faglige kilder før man publiserer noe? *djevelens advokat* Kortversjon: YME FTW (se, jeg er on topic) Endret 16. juni 2013 av Tirkes 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå