Gjest Ringånfing Skrevet 14. januar 2003 #1 Skrevet 14. januar 2003 Jeg er så giftesyk at jeg snart ikke kan dy meg lengre Det vil si at jeg ønsker svært gjerne at min samboer vil fri til meg. Vi har vert sammen i 3 år og hatt det utrolig fantastisk :D Vi snakka om å forlove oss for ett par år siden, men dette er nå glemt bort fordi vi har hatt denne "hvorfor forlove seg når man har det så bra" holdningen til nå. Men jeg har så lyst at han skal gå ned på kne og fri til meg nå! :D Problemet mitt nå er at jeg er ikke den typen jente som vil diskutere forlovelse, dvs. at vi planlegger bryllup og dermed er vi forlova uten at noen fridde. Detta er jo HØYST UROMANTISK da, jenter! Så dette er jeg på jakt etter: -gode tips for å vikle seg inn i samtale emnet( uten å virke for desperat) -Få en annen venn eller noen til å få han inn på dette temaet? ALLE TIPS VIL JEG BLI SÅÅÅ GLAD FOR!!
Amica Skrevet 15. januar 2003 #3 Skrevet 15. januar 2003 Hva med å se "Marry Me" på TvNorge sammen, og så si at du hadde vært fornøyd med et lite enkelt frieri...men *sukk* så fantastisk gjort av de mennene, og for noen heldige damer Tar han ikke hintet da, så tror jeg du må fortelle ham det...
Salamandra Skrevet 15. januar 2003 #4 Skrevet 15. januar 2003 For oss foregikk det sånn... Jeg så en kjempefin brudekjole på TV ifb. bryllupet til Märtha, og sa at "SÅNN kjole vil jeg ha hvis jeg gifter meg noen gang!!".. så begynte han å skulle diskutere et eventuelt bryllup.. :D Men det gikk jeg ikke med på, for jeg var jo ikke blitt fridd til! Tror det tok ca 2-3 dager før han stod på kne.. hihi Frk. Busybody
Gjest Anonymous Skrevet 15. januar 2003 #5 Skrevet 15. januar 2003 Hei Ringånfing, kjente meg så igjen i innlegget ditt. Skulle nesten tro det var skrevet av meg. Jeg er også giftesyk som bare det. Hos oss vet samboeren min veldig godt hva jeg mener om bryllup. For jeg snakker om det titt og ofte. I det siste har temaet blitt brakt på bane ganske mange ganger i forbindelse med at andre vi kjenner skal eller har giftet seg. I tillegg har vi snakket om det flere ganger hvis vi har vært på fine steder eller leser om fine reisemål: der hadde det vært fint å holde bryllup eller det kunne vært et sted for bryllupsreise. Hvorfor ikke dra temaet på banen på en av disse måtene. Vi har også vært sammen i tre år. Jeg har snakket så mye om bryllup i det siste at jeg nesten føler jeg maser. Det er ikke helt bra det heller, hvis vi skal gifte oss, må det jo ikke være fordi jeg har mast meg til det.. Lykke til uansett.
Gjest Ringånfing Skrevet 16. januar 2003 #6 Skrevet 16. januar 2003 Tusen takk for alle svar, og det var skikkelig godt å høre at det var flere som hadde det på same måte som meg Jeg har prøvd marry me, flere ganger men dette virker uinteresant for han, han er da tross alt et mannfolk som er helt hekta på sport. Jeg skal flytte til mora mi til neste år for å fullføre studiene, og jeg kommer nok til å diskutere dette samtale emnet :blunke: Håper han ikke synes jeg er litt masete. Vi har forresten bestemt at vi skal vente med barn til jeg er ferdig med studier. Bryllup blir sikkert også utsatt til etter dette, men det hadde vert fint å blitt forlova i denne vente perioden, med mannen i mitt liv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå